Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Hvad kan en 2 årig lave til bedsteforældrene i julegave?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    Skal det ikke også være en ting bedsteforældrene kan bruge til noget ?
    Jeg syntes grydelapper, puder eller malet krus er gode ide, som kan bruges til noget. Eller et lille maleri, man kan have hængende.
    Skriv årstal på, det er sjovt senere

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Trætøjklemmer påsat perler palietter eller malet på.lim en strimmel magnettape på..så har de en huskeklemme til køleskabet..

    dækkeservietter af en tegnin eller kopier af fotos, lamineret..

    grankogler dyppet i lim og glimmer..mor kan sætte en silkesløjfe på..
    Marianne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvide "køkken-fliser" kan købes for få kr. i byggemarkeder, hvis man ikke lige har nogle ekstra på loftet - lad børnene male, tegne, skrive hvad de måtte lyste, brænd (hærd) dem i ovnen, og der er den skønneste bordskåner til bedsteforældrene. Husk at skrive navn og årstal på.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2010
    Geografisk sted
    Nibe
    Indlæg
    24
    Tegne/male på krympeplast, og få mor til at klippe hul i det med el hullemaskine til papir, krympe det og sætte en nøglering i.
    En sød og anvendelig gave.
    Jeg har selv fået sådan en nøglering, og tænker ofte på barnebarnet, når jeg tager mine nøgler.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    lave en tegning og laminere den , så den kan bruges som dækkeserviet , evt. med et billed af barnet på i den ene hjørne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2010
    Geografisk sted
    Hørsholm
    Indlæg
    64
    Panduro Hobby har nogle udstandsede mosgummifigurer. De kan limes sammen til dyr - en magnet bagpå - og vupti, så har bedstemor en sød og sjov køleskabsmagnet :-)

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige den her frem igen, det er jo snart julegave tid.. og er der flere der har gode ideer så kom endelig med dem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    nette strik Gæst
    Her er gode ideer til hvad børn kan lave http://www.tinadalboge.dk/kreative-ideer-mest-for-born

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Som bedstemor kan jeg tilslutte mig blomsten-Pias foreslag. For da vores barnebarn var 2, fik vi 2 krus som han havde malet på. Dem er vi utrolig glade for og de bliver flittigt brugt..
    Hilsen Dikte

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Dengang jeg var "ung pige i huset" tegnede alle de 5 børn en tegning. Købte et saltkar, at lys fyr, og overførte tegninger via "brændt", og selvfølgelig navnet at kunsterne
    supersine669

    carpe diem

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •