Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Kalendergaver til teenagere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182

    Kalendergaver til teenagere

    Jeg vil lave pakkekalender til 16 årig dreng og 19 årig pige, men mangler ideer.

    Det skal selvfølgelig være brugbart og ikke bare ting der ryger ud med det sammen. og prisen skal gerne holdes fornuftigt.

    Hvad ville I købe?

    Har købt lidt spøg og skæmt til ham.
    Lidt køkkenting til hende (flyttet hjemmefra), tænker også at købe knorr retter til hende og måske gavekort til netto :0)

    Med ham er det langt sværer synes jeg :0(

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    jeg har en dreng på 19 har får strømper, underbukser, ny tandbørste, tandpasta, deo, tyggegumi, hjernevridere (ting der skal sættes sammen - Tigeren har nogen) og så er han vild med rosiner - så der får han forskellige mærker.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Citat Oprindeligt indsendt af Rosendal Se meddelelser
    jeg har en dreng på 19 har får strømper, underbukser, ny tandbørste, tandpasta, deo, tyggegumi, hjernevridere (ting der skal sættes sammen - Tigeren har nogen) og så er han vild med rosiner - så der får han forskellige mærker.
    Deo og hjernevrider vil han da elske, tusind tak :0)

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Min søn elskede at få et kalender lys den første december og så en biograftur gik heller aldrig af vejen.
    Jeg fant også engang en kalender historie på nettet som jeg printede od som han så fik dagligt og nogle gange var der så en gave med udover ellers var historien gaven i sig selv og han elskede det. (det var bla gaven til ham det år hvor han ble 18) og han syntes da også at det var hans mor der skulle læse den højt for ham som godnat historie Ja vi har altid været lidt fjollede når det blev december her i huset men det er jo bare dejligt at finde på

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Da min søster og jeg nåede den alder, begyndte min mor at give os weekendgaver i stedet for, altså en ting lørdag og adventssøndag......det sidste får vi stadigvæk :P (jeg er 37 og min søster er lige blevet 35 og hun venter selv barn nr. 2!)

    Det giver mulighed for lidt større ting for netop som du siger teeangere gider ikke småting der kun er sjove 1 dag som de små gør.....

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Da min søster og jeg nåede den alder, begyndte min mor at give os weekendgaver i stedet for, altså en ting lørdag og adventssøndag......det sidste får vi stadigvæk :P (jeg er 37 og min søster er lige blevet 35 og hun venter selv barn nr. 2!)

    Det giver mulighed for lidt større ting for netop som du siger teeangere gider ikke småting der kun er sjove 1 dag som de små gør.....
    Han har i nogle år fået adventgave, men jeg har overtalt ham til pakkekalender, det er altså hyggeligt :0)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Min søn elskede at få et kalender lys den første december og så en biograftur gik heller aldrig af vejen.
    Jeg fant også engang en kalender historie på nettet som jeg printede od som han så fik dagligt og nogle gange var der så en gave med udover ellers var historien gaven i sig selv og han elskede det. (det var bla gaven til ham det år hvor han ble 18) og han syntes da også at det var hans mor der skulle læse den højt for ham som godnat historie Ja vi har altid været lidt fjollede når det blev december her i huset men det er jo bare dejligt at finde på
    Lyder som os, vi har læst hyggen i omkring 10 år - skønt med kalenderbog

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Shampoo - håndcreme - små slikposer - krydsord/suduko - gavekort på en pizza til nærmeste pizzaria, mon ikke de begge kan bruge det ;-) - julepynt til din datter

    du kan eventuelt gå på apoteket og få nogle små prøver på håndcreme (de er altid rare at have med i tasken eller hvis man skal på ferie)
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Citat Oprindeligt indsendt af norby Se meddelelser
    Shampoo - håndcreme - små slikposer - krydsord/suduko - gavekort på en pizza til nærmeste pizzaria, mon ikke de begge kan bruge det ;-) - julepynt til din datter

    du kan eventuelt gå på apoteket og få nogle små prøver på håndcreme (de er altid rare at have med i tasken eller hvis man skal på ferie)
    Hvor er det en god ide med gavekort til pizza :0)

    Julepynt til hende er også en god ide :0)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Viskestykker, forklæde, grydelapper.
    Skrabejulekalenderen.
    chips, cola.
    DVD film
    Bog
    blyanter
    en dåse småkager/konfekt
    hyasint
    tshirt
    gavekort mc donald
    biografbillet
    klippekort bus/tog
    Hilsen Knhobby - Kirsten

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •