Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 26

Emner: Turen går til Grønland

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329

    Turen går til Grønland

    Uha har været så heldig at få foræret en tur til Grønland:-)

    Tager afsted den 22 og bliver væk i 3-4 uger.......glæder mig mere end vildt......også selvom det er et lille bitte sted, hvor brugsen står opført som seværdighed;-) Så der bliver nok ikke noget med at have mere i kufferten hjem end ud.......men er sikker på det bliver en stor oplevelse.

    Det var så et puslespil at få en hund passet så længe, men til sidst tilbød min søn at komme og bo i min lejlighed så længe.....og passe hund og blomster, er sikker på hunden overlever, men ved ikke helt med blomsterne;-))
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Hvor lyder det dejligt, ha en super skøn tur og husk at købe garn ;0)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    nøj hvor er du heldig... hvor bliver det spændende.. tag en masse billeder og husk endelig masser af penge til garn, det skulle være noget af det lækreste at strikke i, varmt og lækkert, men dyrt...
    ønsker dig en fantastisk tur...
    knus lykke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Rigtig god tur , ja billeder er jo altid kærkommen ..Dejligt med sådan en forkælelse at få sådan en rejse ..

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Rigtig god tur - der er skønt deroppe og en herlig natur hvis man er til det - har boet og arbejdet deroppe i 1 år da vores unger var små :-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvordan får man en tur til Grønland forærende?? For det kunne jeg da også godt tænke mig - Hvor er du bare heldig og rigtig god tur.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Rigtig god tur.....

  8. #8
    Nuuka Gæst
    Rigtig god tur! Jeg er helt sikker på at det bliver en fantastisk oplevelse. Hvor på Grønland skal du hen? Jeg er halvt grønlænder og er født i Sisimiut.
    Moskus-okse garn er afsindigt lækkert og desværre rigtig dyrt! Ca 350 kr pr 50 g!!

    Glæder mig til at se billeder (;o)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt du har fået sådan en oplevelse foræret RIGTIG GOD TUR TIL DIG
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Ja rigtig god tur Susana og husk man kan ikke tage for mange billeder de kan jo sorteres når man kommer hjem....husker da min far var på Grønland tihi, han var der en uge og kom hjem med 3-400 billeder (før digi kameraet!) et par timers lysbilleder af tvivlsom kvalitet og vi var tvangsindlagt til at se dem før han sorterede!

    Men ja jeg villa da også godt op og se den smukke natur i virkeligheden, nyd det!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •