Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Sidste færdige projekt

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Smiler Sidste færdige projekt

    Her er lige det sidste færdig projekt, jeg har lavet . Dog er der endnu ikk kommet en lynlås eller anden form for lukning på den, men jeg har ikk flere lynlåse hjemme og jeg er oz lidt i tvivl om, om jeg evt ikk skal prøve at lave en anden form for lukning ??? Tager gerne imod nogle gode idéer .

    Mit næste projekt ?? Tjaeh, hvis jeg har nok af kaffeposer, så tror jeg, at det skal prøves. Forsøger ellers på bedste vis, at få venner og familie til at drikke en masse kaffe og spise en hulens masse chips, men mine prøvelser går ikk helt efter mit hovede - hvorfor mon ikk ? *GGGG*
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af bech23 : 03-09-2011 kl. 15:40 Årsag: Glemte at vedhæfte fotos...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    17 Dec 2009
    Geografisk sted
    sandved
    Indlæg
    9

    Okay

    den er rigtig sød

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak monamortensen :-). Jeg er også selv godt tilfreds med farverne og str, men mangler lige lukningen *SS*. Der gik en hel rulle gavepapir til den - minus ca 10 stk "lapper" :-)

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    1000 tak monamortensen :-). Jeg er også selv godt tilfreds med farverne og str, men mangler lige lukningen *SS*. Der gik en hel rulle gavepapir til den - minus ca 10 stk "lapper" :-)
    Hvor mange meter var der i den rulle gavepapir du brugte???? jeg spørg fordi der jo er stor forskel hvor mange meter der er i alt efter firma

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Hejsa lenemormeinild

    Så vidt jeg lige husker, så var der ca. 2 mtr i rullen :-). Og ja, du har da ret i, at der er forskel fra firma til firma på, hvor mange mtr der lige er i en rulle *SS*. Den havde jeg jo ikk lige tænkt på *ggg*.

    Ønsker dig en dejlig dag :-D.
    Knus

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •