Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 13 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 129

Emner: Forårsspindedag på Bornholm 2012

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ja al det der pusteri, som "overgartneren" bidrager med i disse dage, er jeg ikke slemt begejstret for. Idag var det årsag til, at jeg måtte tage tidligere hjem fra skolearbejdet, fordi jeg fik savsmuld i øjet - og det sidste er ikke kommet ud endnu, så jeg er døbt zombie-mor her til aften. Bare så I ved det Men jeg har forsøgt at pointere, at den slags ikke kan tolereres i næste week-end - vi vil have blide vinde og doven sol For en sikkerheds skyld må jeg hellere muge ud herinde

    I skulle have set en solnedgang her igår Hundeuld - der havde ikke engang været brug for en flaske

    Jeg regner med at bruge min Ashford Traveler til spindetræffet, så du er velkommen til at bruge "den store", hvis du vil sætte ny snor på den Hundeuld Igår bestilte jeg 100 gram Wensleydale (inspireret af Heddimor), som jeg fik lyst til at prøve.
    og Julemor

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Så er værtindegaven færdig...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #73
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af Spelsauen Se meddelelser
    Så er værtindegaven færdig...

    har fundet på en lidt anderledes blomst til hende

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Arj hvad har I nu gang i

    Mit savsmuldsøje ville ikke fotografere igår. Men det vil det heldigvis idag, så her er et dugfrisk morgenfoto af spindepladsen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  5. #75
    fredsminde Gæst

    Smiler

    det skal du ikke bekymre dig om Zep

    spindepladsen ser hyggelig ud - godt det snart er søndag
    krydser fingre for at vejret bliver som idag

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ser hammer godt ud
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    - og er snart på vej...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er meget nemt at finde mig her i nabolaget... Forhaven er uden hæk, så der er fri indsigt til mange forskellige blomster - p.t. omgivet af det ukrudt, der er kommet 1 mdr. foran mig

    Igår fik jeg dog jaget det ud ad gården sammen med skidt og skrammel, som havde sneget sig derind bag min ryg Gården ligger for enden af spindepladsen på venstre hånd.

    De seneste forlydender om vejret, tyder på en ganske pæn solskinsdag med lidt blæst fra øst. Det burde ikke genere os, da vi sidder i ly ad beplantningen ved grøften. Men for en sikkerheds skyld så bliver denne dag min sidste ude med at slå græs og andet forefaldende - og så gør jeg klar til, at vi til nød kan sidde inde...

    Der er stadig plads til en enkelt mere fra Sjællandsgruppen, hvis det skulle være
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Det bliver mere og mere spændende - og jeg er da også så småt ved at have hold i hanke med det hele... hm
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  10. #80
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Det er da bestemt en start Spelsauen Sådan en har jeg aldrig prøvet at bruge. Billeder af dit arbejde??

    Her er spindevesten taget af bøjlen for en times tid siden. Og jeg er igang med at tvinde noget, som ligesom ikke har lavet sig selv vinteren over Der kommer billed, når det hænger på snoren en af de næste dage og tørrer i det skønne forårsvejr.
    Ærgerligt at Adanais endnu ikke har returneret min kartemaskine - for kunne jeg have taget den med

Side 8 af 13 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •