Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 13 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 129

Emner: Forårsspindedag på Bornholm 2012

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har det i tankerne og vi skal jo bo tæt på båden.. vi får se.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    30 Mar 2012
    Geografisk sted
    3730 Nexø
    Indlæg
    2

    Spindedag

    Hej Zep

    Jeg kommer med både en manuel og en elektrisk rok, og skal muligvis lave z-tvundet af noget spelsau - og muligvis kommer jeg med noget possum.....eller noget silke der skal tvindes med noget pladegarn---uh, mange muligheder!

    Kh
    bybeckmann, Poulsker

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Christians- og Frederiksø er bestemt skønne steder på denne jord! Har været på kursus på månen

    Jeg iler med at skrive Spelsauen og bybeckman på listen over bindende tilmeldinger Jeg glæder mig meget til at se jer og er sikker på, at vi får en superhyggelig dag
    og Julemor

  4. #54
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Hold da helt op - det ser jo ud til at vi bliver en pæn lille gruppe herligt!

    - der er da vist ingen fare for aflysning denne gang - selvom der da vist godt kan blive plads til flere???

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nixen, ingen afslysning Og er der et par mere, som vil med, så kom frit frem. Meget griber om sig her i huset, mens gemalen har påskeferie og vi venter årets første feriegæster tirsdag. Derfor er jeg offline det meste af tiden. Men ca. 1 mdr. før spindedag, sender jeg min adresse til tilmeldte, som endnu ikke har den og hiver lidt i tråden her igen
    og Julemor

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Senere idag sender jeg min adresse til jer, der er tilmeldt - håber der er plads i postkasserne Og så vender jeg tilbage her

    Har jeg overset en bindende tilmelding fra dig lillebi?
    og Julemor

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Regner med, at alle har fået min pm med adresse og "program"? Jeg har hørt fra næsten alle.

    Der er stadig plads til et par stykker mere, hvis nogle nu sidder og ærgrer sig over at være for sent ude.

    Om alt går vel, så får jeg sparket min rok igang imorgen så den er varmet godt op, til I kommer Det skulle allerede være sket, men jeg må sande, at gemalens uddannelse er ret så krævende - ihvertfald hvad mine tidsplaner angår Men hvor der er en vilje, er der en vej...

    Har I gang i rokkene?
    og Julemor

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Ja da ... øh ... lige nu pt. er det kartemaskinen
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er da bestemt en start Spelsauen Sådan en har jeg aldrig prøvet at bruge. Billeder af dit arbejde??

    Her er spindevesten taget af bøjlen for en times tid siden. Og jeg er igang med at tvinde noget, som ligesom ikke har lavet sig selv vinteren over Der kommer billed, når det hænger på snoren en af de næste dage og tørrer i det skønne forårsvejr.
    og Julemor

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Så blev jeg færdig med mit bidrag til "fri leg" Der er lidt camel uld til hver - og lidt rådyr-pels til hver! Billederne må så blive tage på Bornholm.
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Side 6 af 13 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •