Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 13 FørsteFørste ... 3910111213
Viser resultater 121 til 129 af 129

Emner: Forårsspindedag på Bornholm 2012

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Landede i går aftes i Køge kl. 22.30, men var først hjemme kl. 01.00 så er det sagt, en gang for alle: "Jeg er en knold til at køre og finde vej samtidig!" Det gør så ikke så meget på Bornholm, for der kan man bare køre rundt og komme tilbage til udgangspunktet Hvilket jeg så også gjorde.

    Rigtig, rigtig, mange tak, for en dejlig dag Zep. Jeg havde stor glæde af hjemmebagt brød og kaffen i termokanden.

    Den lille skønne hund hedder Nuka (det er grønlands og betyder lillebror, i dette tilfælde, havde det været en hundhund, var det lillesøster) - bare en bibemærkning hvis han skulle læse det.

    Når jeg har fået styr på billederne, skal jeg fortælle om nogle vidunderlige dejlige dage på solskindsøen - det er ganske vist, der skinner solen
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  2. #122
    fredsminde Gæst

    Smiler

    dejligt at du er kommet godt hjem Spelsauen

    Nuka er skrevet bag øret

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg skal hilse fra gemalen og sige, at det var rigtig hyggeligt at have dig på besøg Spelsauen Og jeg er noget så glad for, at du kom helt herover - og kunne som sagt godt drømme om at være kørt med dig rundt på øen Og se, hvor vi havnede henne Glæder mig til at se og høre, hvad du har fået ud af din bornholmerfart!

    Resten af mine billeder og beretning må vente til imorgen. Jeg har spundet en stor del af dagen - og til aften fik vi kaffegæster, som nu snart er på vej til at forlade øen.
    og Julemor

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Nuka er et sødt navn til en sød hund.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sidst, men ikke mindst, ankom Hundeuld og Haven helt oppe fra Nordbornholm. Og der er langt efter øforhold På vejen var de tilmed "faldet over" et "hav" af blomstrende Ramsløg. Som man kan se på mit allerførste foto, så deltog Haven i snakken om spinderierne,når han ikke lige var på havevandring blandt såvel kultiverede som vilde blomster og planter - og han var såmænd også henne og hilse på Lurendrejeren.

    Hundeuld viste sine lækre hornstrømpepinde, som fotografen ikke lige fangede her. på fotoet, hvor vi netop sidder og snakker fibre af forskellig slags og derefter strikkepinde.

    Hundeuld.jpg

    Til slut om eftermiddagen trak vi ind i skyggen i køkkenet og indtog kaffe, the, småkager og jordbær. Og da Hundeuld havde fødselsdag i fredags og Haven har d.d., var mit bidrag en årtstidens lagkage, med rabarber. Og ikke mindst fødselsdagsfyrværkeriogfødselsdagssangblomst med lys Billeder blev ikke vældig gode. Men i guder, hvor kunne den tingest spille. Til sidst blev den forsøgt druknet i fuglebadet - og det så endda et par timer, før den gav op

    Lagkage01.jpgLagkage02.jpg

    Tusind tak til alle for en uforglemmelig dag
    og Julemor

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Ja det var en dejlig dag Zep. Jeg har lagt billederne ind i tråden "Spelsauens lille UFO hjørne"

    Endnu engang tak for din gæstfrihed og et rigtig godt arrengagement

    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har lige siddet og skimmet dem (første gang), mens jeg sidder og prøver at få øjne sammen med en kop kaffe Jeg er jo en stor fan af dine fortællinger fra dit liv. Og jeg kan da lige nævne her, at vi på spindedagen kom til at snakke om tråden, hvor der meget passende også "optræder" en kamel. For interesserede, så kan den findes her: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=10643
    og Julemor

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herlige minde at have for dag og buketten vi fik, overlevede turen hjem over i går og står vældig fint i en vase her nu. TAK Zep for det hele - la'kagen var UHMS

    De der ramsløs som åd haven planteskovl ser ud til at leve endnu, han skal i hvert tilfælde godt i gang med haven nu, når græsset er mejet ned.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    God arbejdslyst Haven
    og Julemor

Side 13 af 13 FørsteFørste ... 3910111213

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •