Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: angry birds

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Hvis du læser lidt videre ned på siden, kan du læse, at hun ikke længere må sælge mønstrene.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Øv og ups - sorry - jeg fik ikke læst ned længere ned :(

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Okay Angry Birds - tre af dem

    Jeg har lavet disse før Bubbi fik lagt dem ind på sin blog.

    Har lavet dem via de engelske opskrifter - helt tilbage til april i år
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    De er meget sjove, men hvorfor skal de altid se så sure ud? Hvad med en skeløjet fugl.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    De er meget sjove, men hvorfor skal de altid se så sure ud? Hvad med en skeløjet fugl.
    Jeg spiller dette spil på min iphone - det er fuglene der er sure på Grisene, som lokker og driller og div. fugle, prøver at skyde forhindringerne ned, så de får ram på grisene.
    Den røde fugl - kan man skyde med direkte
    Den sorte fugl - den er som en bombe der springer
    Den lille blå - som jeg endnu har kunnet få lavet - deler sig i tre, når den angriber
    Den grønne - man kan skyde med som en boomerang -

    osv osv

    Alle fugle er irriteret på grisene, som også bevæbner sig med beskyttelseshjelme - men se på den grønne gris - den smiler :-)
    Det er den, som er helten her i dette spil

    (Sjovt - for jeg interesserer mig normalt IKKE for spil, men dette synes jeg er sjovt på min iphone, når jeg ligger og slapper og bliver irriteret og de små drillende og smilende grise

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det spil har jeg aldrig hørt om før. Jeg har en almindelig mobiltelefon. Jeg har ikke brug for iphone, ipad/pod eller hvad de nu hedder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Jeg troede heller ikke at jeg havde brug for en smartphone, men hold da op jeg er blevet glad for den... Jeg spiller godt nok ikke Angry birds, men bruger den til soduko, Facebook, kalender, e-mail, tv2 nyheder, vejrudsigt osv.

    De er godt nok søde de der Angry birds, min datter ville elske dem, men jeg er desværre ikke ret god til at hækle og da slet ikke uden opskrift.

  9. #19
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Maja Ingerslev Se meddelelser
    Jeg troede heller ikke at jeg havde brug for en smartphone, men hold da op jeg er blevet glad for den... Jeg spiller godt nok ikke Angry birds, men bruger den til soduko, Facebook, kalender, e-mail, tv2 nyheder, vejrudsigt osv.

    De er godt nok søde de der Angry birds, min datter ville elske dem, men jeg er desværre ikke ret god til at hækle og da slet ikke uden opskrift.
    Du kan finde opskrift på nogle af dem på Bubbihunds hjemmeside som du finder bved at trykkepå hendes navn og så på hjemmeside så vupti er der opskrifter af finde så kan din datter få sig nogle stykker

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af Maja Ingerslev Se meddelelser
    Jeg troede heller ikke at jeg havde brug for en smartphone, men hold da op jeg er blevet glad for den... Jeg spiller godt nok ikke Angry birds, men bruger den til soduko, Facebook, kalender, e-mail, tv2 nyheder, vejrudsigt osv.

    De er godt nok søde de der Angry birds, min datter ville elske dem, men jeg er desværre ikke ret god til at hækle og da slet ikke uden opskrift.
    Jeg bruger også min iPhone til alt muligt. Troede også jeg kunne leve uden men bruger den til Rokken, mails, Facebook , SMS m billeder ( MMS) osv. Lettere end at gå ind og tænde pc'en hver gang ;)

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •