Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: angry birds

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    angry birds

    Bubbihund... Så har jeg igen været på din blog og ville gerne havede danske opskrifter på disse angry birds men nejnej. Hvorfor kan jeg ikke printe dem ud ??

    Hende du har dem fra kunne da godt skynde sig at lave den lille blå fugl også ;-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hmmmm...det var da sært. Har du kopieret teksten ind i et tekstbehandlingsprogram, eller prøver du at printe direkte fra siden?

    Hi hi, ja, men jeg ved ikke om hun laver de andre. Jeg kender ikke til angry birds - udover at jeg ved det er et spil - men ligner den ikke de andre figurer? For så er det jo bare at bruge dem som grundmodel, og så putte al den anden pynt på.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Når jeg prøver at kopiere - altså markere og kopierer,går markeringen væk så snart jeg bede om kopi.

    Lige netop den lyseblå har en anden facon end de andre men jeg finder den jo nok engang.

    Tak for svar jeg prøver igen.

    Janne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Æv, det var da træls, at det bøvler sådan. Håber du får det løst.

    Ok, hvis den blå er meget anderledes, så er der kun at håbe på, at hun får lavet også denne udgave
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Findes der mon ikke et billed af den blå???? for så kunne det jo være vi i fælleskab kunne lave den

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Han ser åbenbart sådan ud:

    http://www.google.dk/search?hl=da&q=...w=1024&bih=571

    Men jeg synes ikke han ser anderledes ud end de andre. Der er to dutter på hovedet ligesom den røde, og han er da rund. Det eneste der skal digtes selv, er det røde under øjnene.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2009
    Geografisk sted
    Holte
    Indlæg
    146
    Og så er den blå mindre end de andre.

    ... jeg kunne også godt tænke mig at hækle den blå - nu jeg har lavet de andre :o)
    LHolte

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Tak for billedet bubbihund der er jo allede et hæklet billed der hvor du henviste til og skal den bare være mindre er det vel ingen sag og så var der en gul også så jeg og den var da bare lidt trekantet eller topagtig så det skulle da let kunne laves ud fra dine oversættelser søde bubbihund

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Tak for billedet bubbihund der er jo allede et hæklet billed der hvor du henviste til og skal den bare være mindre er det vel ingen sag og så var der en gul også så jeg og den var da bare lidt trekantet eller topagtig så det skulle da let kunne laves ud fra dine oversættelser søde bubbihund
    hvis den blå er mindre, så er det jo kun et spørgsmål om at lave "bolden" mindre.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    http://www.ravelry.com/patterns/libr...irds-blue-bird

    Her er et link med gode billeder - man kan købe den

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •