Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Hæklehjælp søges

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Hæklehjælp søges

    Jeg vil gerne igang med at lave disse sko: http://www.ravelry.com/patterns/libr...-baby-converse, men når jeg sidder og læser mønstret igennem, så står der noget med at hækle "Through the loop behind the back loop" WHAAAAT?! Det er jeg da aldrig stødt på før.

    Hovsa...er stødt på en side, hvor mini123 har lavet dem...håber hun ser dette indlæg
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Hvis du scroller ned i bunden af siden på Ravelry, så i venstre side er det vist.
    Knus Rita

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Hvis du scroller ned i bunden af siden på Ravelry, så i venstre side er det vist.
    Tak, men jeg kan ikke rigtig se hvad der sker på billederne, for teksten er ikke helt med, så det ville være skønt med en forklaring.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    13 Jan 2011
    Geografisk sted
    Kappendrup-Langeskov
    Indlæg
    137
    http://josicroche.blogspot.com/2009/...em-croche.html

    Her er de billeder du skal bruge til at forstå disse conversesko. Og ellers har jeg en dansk udgave, fra Hendes Verden fra 1983 så ved jeg ikke om der staig er copyreight på? Dengang hed de bare Basketball-støvler.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2011
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    63
    hej herman
    er det sådan at du kan sende en opskrift til mig mvh Louise

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Det er da fornemt - ligefrem at blive efterlyst - er der en dusør på mit hovede

    Jo dem har jeg lavet, og efter en opskrift på raverly - jeg har så selv korrigeret for str ;) så udover opskriftens 0-3 mdr, så laver jeg også 3-6 mdr. og 6-9 mdr.........

    Den orange er en minimodel til min datters kuffert, da hun skulle til USA - hun havde ikke problemer med at kende den igen

    Bubbi - ikke at jeg ville spamme din tråd - men du spurgte selv
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    OG jeg siger det bare så sent som idag har jeg set en dansk oversættelse ude på nettet på en blog :-)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jeg er lige ved at prøve at tegne en forklaring på den der back loop - så må vi se om det lykkes - så det er til at forstå :)

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af herman Se meddelelser
    http://josicroche.blogspot.com/2009/...em-croche.html

    Her er de billeder du skal bruge til at forstå disse conversesko. Og ellers har jeg en dansk udgave, fra Hendes Verden fra 1983 så ved jeg ikke om der staig er copyreight på? Dengang hed de bare Basketball-støvler.

    Det er så ikke helt samme metode den på raverly bruger.....

    Har forsøgt at gengive her.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Herman: Jeg fandt også den side du henviser til, men jeg synes ikke jeg blev klogere på teknikken...men du må meget gerne maile den version du har til mig...du får lige en pb ...nej et gør du ikke, for jeg kan ikke sende en pb til dig. Hmmmm...hvordan får jeg så fingrene i det mønster fra 1983??

    Jeanne: Så er det bare HIT med et link

    Mini123: Du spammer overhovedet ikke...du var nemlig efterlyst - jamen, er det så sådan noget "Front Post" eller "Back Post" noget, for det er sådan det ser ud for mig, men hvorfor skriver hun så ikke bare det?
    Sidst redigeret af bubbihund : 26-08-2011 kl. 19:50 Årsag: Kan ikke sende pb til Herman
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •