Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: hjælp til bund

  1. #1
    drebis Gæst

    hjælp til bund

    Jeg er ved at lave mit første førsøg i at flette en lille taske, og har brugt hjælpen "når genbrug bliver guld" men jeg kan altså ikke helt greje hvordan jeg skal bukke og sy bunden....hvilke hjørner der skal sammen med hvilke osv.
    Håber der er nogen der kan "skære det ud i pap"

  2. #2
    drebis Gæst

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Jul 2009
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    71
    Her et link til youtube, hvor en anden måde at lave bunden på er vist. Med den er der også mulighed for at lave en bredere bund... http://www.youtube.com/watch?v=7Hmdl...eature=related

  4. #4
    drebis Gæst
    det var et link.
    Citat Oprindeligt indsendt af kulby Se meddelelser
    Her et link til youtube, hvor en anden måde at lave bunden på er vist. Med den er der også mulighed for at lave en bredere bund... http://www.youtube.com/watch?v=7Hmdl...eature=related

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67
    Citat Oprindeligt indsendt af kulby Se meddelelser
    Her et link til youtube, hvor en anden måde at lave bunden på er vist. Med den er der også mulighed for at lave en bredere bund... http://www.youtube.com/watch?v=7Hmdl...eature=related
    TAK TAK TAK
    Superlink, det var lige netop den bund jegb har ledt efter i MEGET lang tid

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Mar 2011
    Geografisk sted
    Mors
    Indlæg
    19
    Ej for et god film til hvordan man også kan lave den brede bund.
    På hjemmeside " Når genbrug blir til guld" har hun jo lavet en bred bund også - men der skal der jo mange flere tern til - og bunden bliver jo også noget tykker - hvis man ikk lige får syet den stram nok sammen.
    på denne her film ses også en noget anden måde at sy den sammen på end jeg gør - da jeg først syr mine indvendig og derefter udvendig..
    Så skal da vist en dag igang med at prøve som denne her film viser .
    MANGE TAK FOR DU HAR FUNDET DEN & VIST DET TIL VI ANDRE.
    Mvh. Fru Olsen

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Helt klart oz en måde, som jeg vil prøve at lave en bred bund på, nøste gang, jeg laver en taske, hvor bunden skal være bred :-). Jeg tror, at der er mange måder, man kan lave det på *SS*. Er da spændt på, hvordan jeg lærer det, når jeg starter på kursus senere på måneden :-). Hvem ved ?? Måske på en helt 3. måde ???

    Nå, jeg vil til at sy min minitaske/clutch sammen nu :-D :-D

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    Jeg er ved at lave mit første førsøg i at flette en lille taske, og har brugt hjælpen "når genbrug bliver guld" men jeg kan altså ikke helt greje hvordan jeg skal bukke og sy bunden....hvilke hjørner der skal sammen med hvilke osv.
    Håber der er nogen der kan "skære det ud i pap"
    Ikke fordi man skal være glad over andres problemer---men det føles som om det ikke er mig, der er dum,---for jeg døjer også mest med at få bundene til at se perfekt ud.....

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af Fru Olesen Se meddelelser
    Ej for et god film til hvordan man også kan lave den brede bund.
    På hjemmeside " Når genbrug blir til guld" har hun jo lavet en bred bund også - men der skal der jo mange flere tern til - og bunden bliver jo også noget tykker - hvis man ikk lige får syet den stram nok sammen.
    på denne her film ses også en noget anden måde at sy den sammen på end jeg gør - da jeg først syr mine indvendig og derefter udvendig..
    Så skal da vist en dag igang med at prøve som denne her film viser .
    MANGE TAK FOR DU HAR FUNDET DEN & VIST DET TIL VI ANDRE.
    Mvh. Fru Olsen
    helt enig!!!

  10. #10
    drebis Gæst
    Nej , jeg glæder mig heller ik over andres problemer, men det er da lidt rart, at det ik kun er mig
    Her i september skal jeg på et kursus hos Kates garn og kunsthåndværk, så efter det forstår jeg forhåbentligt lidt mere........og indtil det har det været med hjælp herindefra
    Citat Oprindeligt indsendt af 2ve2ve Se meddelelser
    Ikke fordi man skal være glad over andres problemer---men det føles som om det ikke er mig, der er dum,---for jeg døjer også mest med at få bundene til at se perfekt ud.....

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •