Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Mine (næsten) færdige projekter

  1. #11
    Elise Gæst

    Flotte tasker

    Citat Oprindeligt indsendt af bech23 Se meddelelser
    1000 1000 1000 tak for jeres søde svar . Jeg blev sgi da helt rørt *GGG* og varm om hjertet. Men jo, jeg er altså nybegynder, har kun lavet det i ca 3 mdr og kan kun blive bedre endnu *SS*. Jeg har faktisk lige fået et kursus af min mand - altså han vil betale for det *SS*. Jeg tror ikk, at det er fordi, at han vil betale for at få mig til at blive bedre, men mere fordi han jo ved, hvor meget jeg går op i det her . Så det starter jeg på i September og glæder mig vildt til det... *SS*. Så lærer jeg nok det med bla at få en lynlås syet pænt i
    Jeg er virkelig imponeret over de flettede tasker....og det bliver da bare virkelig skønt for dig at komme på et kursus sammen med andre der også har den hobby og så få lært at sy lynlås i...god arbejdslyst videre med fletteriet!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Åh, der er flere der ligner mine.....og jeg spekulerer på hvor du skal på kursus????

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    20 Nov 2011
    Geografisk sted
    Kvong
    Indlæg
    28
    Synz det er nogle fine tasker du har fået lavet

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak tulle1979 :-D. Er oz selv ved at være tilfreds med dem nu *SS*. Prøver, om jeg ikk kan få lagt de sidste nye ind, som jeg har lavet - inden de rejser hjemmefra :-D.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •