Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Her er lidt af det jeg tegner..

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Får altså helt lyst til at prøve må lige vente til vores byggeri er overstået, men så kommer vinteren..

    Men du har vel ikke lyst til at lave nogle stykker til vores avarta som medlemmerne kunne vælge imellem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    31 Jul 2011
    Geografisk sted
    Hobro
    Indlæg
    43
    Jo da :-) Hvilken størrelse skal de laves i?
    Lige nu har jeg dog gang i et større projekt sammen med min mand. Vi er spiludviklere på hobbyplan hvor vi laver spil til mobiltelefoner. Men jeg vil dog godt kunne tegne et avatar ind imellem når der er brug for en pause.
    Bare sig til hvad i kunne tænke jer. :-)

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    De skal være
    Den maximale størrelse af dit brugerdefinerede billede er 100 X 100 pixels og max. 5 KB

    Men altså ikke noget der haster bare hen over tid og hvor lysten er der.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Endnu flere flotte malerier.

    Jeg har det program, der hedder "Paint". Mon det også kunne bruges? Jeg har kun lavet lidt. Noget har jeg slettet igen, fordi det ikke var noget at vise frem. Men jeg har det ikke på denne computer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    31 Jul 2011
    Geografisk sted
    Hobro
    Indlæg
    43
    Jeg går ud fra det er MS Paint du mener. Det tegneprogram der følger med som standart på en Windows PC.
    Det er et meget simpelt tegneprogram i forhold til Photoshop. Du har ikke mulighed for at lave flere lag og selv hvis du havde en Wacom Pen vil programmet ikke reagere på trykfølsomhed. Og så er det også meget sværere at blande farver.

    Men du kan selvfølgelig godt bruge programmet til at tegne i alligevel. Jeg har tegnet disse to i MS Paint men det var ret besværligt må jeg indrømme :-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •