Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Strikkefeen´s Færdige arbejder 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124

    Strikkefeen´s Færdige arbejder 2011

    Yes.. Så er jeg aktiv med kreativiteten igen

    Jeg har i dag våget mig ud på dybt vand, og givet mig i kast med den "grufulde og møgbesværlige symaskine!"

    Jeg er inkarneret strikke og hækle pige, og har aldrig forsøgt mig eller ønsket at PRØVE en symaskine.. Men så fik min mor lokket mig

    Vi lavede simpelthen "Build a Bear" fabrik hjemme i hende stue, og vi har brugt hele dagen sammen, på at hygge og sy - og ærligt.. jeg kunne slet ikke stoppe igen! Det var sjovt, hyggeligt - og resultaterne kom jo noget hurtigere end de gør på pinde/hæklenål


    Her er dagens produktion - Og ja jeg er faktisk RET stolt af mig selv! Det er første gang jeg syr, og min mor har kun hjulpet med at tråde maskinen de første par gange - Ellers er resten helt mit eget arbejde!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Det første par bukser ( de røde) Var det aller første jeg syede. Skulle jo lige se om jeg overhovedet kunne finde ud af det.
    - Det næste er et sommer sæt. Spencer og bukser fra Hendes Verden NR. 31, fulgt til punkt og prikke. Spenceren er lavet af min mormors gamle taske, og bukserne af en rest satin min mor havde.
    - dernæst fik jeg blod på tanden. Balkjolen er af eget design (!) dog inspireret af Spenceren. Den er lavet af en rest cremefarvet satin jeg fandt billigt i en stofbutik. Linningen består af samme satin, påsyet en gammel blonde jeg fandt hos min mormor. Underkjolen er egentlig et køkkengardin :P Men den er så fin og passer da også fint!

    Og min store datter ( på det sidste billede) Blev bare SÅ lykkelig for den balkjole!

    Jeg er ret tilfreds med dagens resultater, set i lyset af at det er første gang jeg syr overhovedet! Det kunne jeg godt gå hen og blive Helt bidt af.. så nu må vi se om jeg kommer til at ændre navn til sy-feen hihi
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •