Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Et par overnatninger med teenagere, hvor?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Her var vi et par dage: http://www.familieparkwest.dk/
    Der er et godt vandland og flere put-and-take søer. Vi havde campingvognen med, men de har også hytter til at leje og bade- og køkkenforhold er fine.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    02 Sep 2007
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    92
    Der er også Storkesøen i Ribe med huse, lejligheder eller egen campingvogn. Hvis man ikke er til lystfiskeri ligger vikingecenteret kun et stenkast derfra. I øvrigt er Ribe en hyggelig, gammel by, den ældste i Danmark.

    Bonderosen

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Vi er endt i costa del baghave.

    Den bil vi kunne låne er røget (heldigvis ikk hos os), så skulle vi til at leje bil for at komme rundt blev det pludselig en smule dyrere - det kommer naturligvis altid dyrlægeregning på sådan et tidspunkt!

    Egentlig er det held uheld, for passede med jeg så kunne drøne til min mor da det var nødvendigt.

    Nå, men vi har fået spist running sushi/kinesisk efter teenagernes ønske, de har slæbt den stakkels mand med på netcafe. Spiller hele natten og sover det halve af dagen.
    Det er fint, jeg får strikket og tullet lidt rundt i haven.

    Ikke som planlagt, men vejret er skønt og så gør det egentlig ikke noget at være hjemme.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af -sol- Se meddelelser
    Vi er endt i costa del baghave.

    Den bil vi kunne låne er røget (heldigvis ikk hos os), så skulle vi til at leje bil for at komme rundt blev det pludselig en smule dyrere - det kommer naturligvis altid dyrlægeregning på sådan et tidspunkt!

    Egentlig er det held uheld, for passede med jeg så kunne drøne til min mor da det var nødvendigt.

    Nå, men vi har fået spist running sushi/kinesisk efter teenagernes ønske, de har slæbt den stakkels mand med på netcafe. Spiller hele natten og sover det halve af dagen.
    Det er fint, jeg får strikket og tullet lidt rundt i haven.

    Ikke som planlagt, men vejret er skønt og så gør det egentlig ikke noget at være hjemme.
    Det lyder bare KANON dejligt.

    Nogle gange er man bare heldig, ikke? Specielt, nu får solen er fremme.
    supersine669

    carpe diem

  5. #15
    marion Gæst
    costa del baghave er sgu da heller ikke det værste sted at holde ferie og da slet ikke når det gode vejr endelig er kommet tilbage :-) god ferie

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    costa del baghave er sgu da heller ikke det værste sted at holde ferie og da slet ikke når det gode vejr endelig er kommet tilbage :-) god ferie
    Nej bestemt ikke, i det skønne vejr er det helt fint at være hjemme :0)

    Vi har jo været et smut i italien og jeg er blevet helt bidt. Så er igang med at overbevise familien om at havregrød er udemærket mad - og så afsted i alle ferier - bliver ikke helt nem at overbevise dem

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •