Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 43 af 43

Emner: HJÆÆÆLP til Rasle-dims

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ahaaa...nåh dén kugle, jeg troede, at du mente kuglen indeni kuglen
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nu er der altså gået helt sport i at finde den bedste "rasler", og nu tror jeg, at jeg har fundet den.

    Rangle-kuglerne bliver dæmpet en del i rasle-lyden, når de bliver pakket ind i fiberfyld, og det gør løse bjælder også. Det bliver lidt bedre, når man bruger 2 stk. i samme stykke legetøj.

    Jeg var i Panduro Hobby i går, og de havde en plastickasse med 12 små runde flade plasticæsker i, til 39,90 kr. Sådan een, med en ganske alm. lille bjælde i, det virker, og det rasler højt. Her skal lige siges, at de små bjælder jo har et lille øje til at hænge den i, det vrider jeg af, så bjælden er helt rund.

    Der kommer en af de nærmeste dage lidt billeder i min tråd med håndarbejde.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Nu er der altså gået helt sport i at finde den bedste "rasler", og nu tror jeg, at jeg har fundet den.

    Rangle-kuglerne bliver dæmpet en del i rasle-lyden, når de bliver pakket ind i fiberfyld, og det gør løse bjælder også. Det bliver lidt bedre, når man bruger 2 stk. i samme stykke legetøj.

    Jeg var i Panduro Hobby i går, og de havde en plastickasse med 12 små runde flade plasticæsker i, til 39,90 kr. Sådan een, med en ganske alm. lille bjælde i, det virker, og det rasler højt. Her skal lige siges, at de små bjælder jo har et lille øje til at hænge den i, det vrider jeg af, så bjælden er helt rund.

    Der kommer en af de nærmeste dage lidt billeder i min tråd med håndarbejde.
    Ha ha haaaa....hvor er det skønt, at du er blevet grebet...man kan faktisk godt mærke det helt herom på denne side af skærmen Glæder mig til at se resultater.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •