Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 43

Emner: HJÆÆÆLP til Rasle-dims

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Den slags har jeg lige købt i søstrene Grene til 1,28/stk og nogle aflange runde høje (ca 5 cm) til 2,16/stk.

    Tænker at det var forsøget værd med perler i skruet sammen og godt med limpistolsnask ved låg/bøtte for at forsegle.
    Arh pis...nu tager du lige glæden fra mig ...nåmen, jeg er godt tilfreds med dem jeg har købt og de er sikkert også MEGET bedre end dem fra Grene (prøver jeg at trøste mig med )....men skal da lige snige mig forbi søstrene, for at se hvad de har.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #22
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Arh pis...nu tager du lige glæden fra mig ...nåmen, jeg er godt tilfreds med dem jeg har købt og de er sikkert også MEGET bedre end dem fra Grene (prøver jeg at trøste mig med )....men skal da lige snige mig forbi søstrene, for at se hvad de har.
    Jeg er sikker på dine er pænere og bedre og klare mine er mælkehvide og lyseblå (har købt dem til hjemmelavet læbebalsam)

    Det er jo det gode ved den butik man er altid velkommen og kan gå derfra med både store og små køb nogen nyttige andre bare som "Sulten for Sjov" :-)))))))

  3. #23
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Arh pis...nu tager du lige glæden fra mig ...nåmen, jeg er godt tilfreds med dem jeg har købt og de er sikkert også MEGET bedre end dem fra Grene (prøver jeg at trøste mig med )....men skal da lige snige mig forbi søstrene, for at se hvad de har.
    Uhada du må sørme ærge dig utrolig meget siden du bruger dette sprog, for det synes jeg ikke du har brugt før.
    Inger

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Uhada du må sørme ærge dig utrolig meget siden du bruger dette sprog, for det synes jeg ikke du har brugt før.
    Inger
    Hi hi hi, nej det er skam sagt med et glimt i øjet...men glimtet kan man jo ikke se på skrift
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg er sikker på dine er pænere og bedre og klare mine er mælkehvide og lyseblå (har købt dem til hjemmelavet læbebalsam)

    Det er jo det gode ved den butik man er altid velkommen og kan gå derfra med både store og små køb nogen nyttige andre bare som "Sulten for Sjov" :-)))))))
    Hi hi hi, ja jeg trøster mig med, at dem fra Grene sikkert ikke er ligeså gode..hæ hæ
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #26
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hi hi hi, nej det er skam sagt med et glimt i øjet...men glimtet kan man jo ikke se på skrift
    Jeg havde skam gennemskuet humoren og set glimtet på afstand :-)

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Hvad skal de bruges til ????
    Ja nu er jeg nysgerrig ....

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af flor61 Se meddelelser
    Hvad skal de bruges til ????
    Ja nu er jeg nysgerrig ....
    Dejligt med nysgerrighed ...jamen, jeg skal bruge dem til hvis jeg skal lave noget babylegetøj eller rangler, så kan jeg putte ris eller lignende i bøtterne, så de kan puttes indeni ranglerne, så de rasler.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg havde skam gennemskuet humoren og set glimtet på afstand :-)
    Godt du gennemskuede det
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #30
    cubik Gæst
    Hej bubihund jeg ville forsøge mig med at søger på bjælle....den kan også give en lyd inde i en rangel

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •