Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 43

Emner: HJÆÆÆLP til Rasle-dims

  1. #11
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg syede engang nogle små pwrangler til Babyborn - jeg købte de der pynterangler i en festbutik klippede håndtaget af og Vupti ind i ranglen og dingeling hvor det kørte :-)))

    Bare en ide

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg syede engang nogle små pwrangler til Babyborn - jeg købte de der pynterangler i en festbutik klippede håndtaget af og Vupti ind i ranglen og dingeling hvor det kørte :-)))

    Bare en ide
    Sjovt du siger det, for der dukkede nemlig sådan nogle op i min søgning....men kan de holde til en tur i vaskemaskinen tror du?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #13
    lis ai Gæst

  4. #14
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Sjovt du siger det, for der dukkede nemlig sådan nogle op i min søgning....men kan de holde til en tur i vaskemaskinen tror du?
    Aner det ikke husker ikke hvor meget de blev nassede af dukkeleg :-))

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Læste på et tidspunkt et indlæg i et andet forum, hvor der blev brugt hvide plastickapsler fra mælkekartoner.
    Den blev limet sammen med en kapsel nr. større f.eks. fra cola eller vandflaske med perler el. lign indeni.
    Har dog ikke selv prøvet hvordan det virker.
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Lis ai: Tak for linket...jeg skrev til dem forleden og spurgte om hvordan portoen var, hvis nu jeg skulle bestille flere. Og pludselig blev det alligevel også alt for dyrt. Så dem har jeg også haft fat i - Og det skulle jo helst ende med en fornuftig styk-pris.

    Jeanne: Ah, ok, så det er måske sådan noget, der skal komme an på en prøve.

    Annie: Det var da en rigtig god idé, som helt sikkert er et forsøg værd. Så er det jo bare om man kan finde noget lim der holder til en tur i vaskemaskinen. Tak for idéen.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    20 Jan 2010
    Geografisk sted
    5600 Fåborg
    Indlæg
    161
    Hej Bubbihund,
    jeg laver mine rasler selv. Tager 2 låg fra mælkekartoner og limer dem sammen med varmelim, så de er helt lukket. De bliver helt sovset ind . Så putter jeg alt muligt i, det kan være flere små perler, 1 stor perle, en metal rasler, ris eller hvad jeg nu lige synes om lyden
    fra Hyggehækler

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Tak for idéen. Når du siger varmelim, er det så bare de der stifter man propper i en varmepistol? - kan de klare en vaskemaskinetur?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ta daaaaaa....ja, jeg fandt jo ikke nogle af de sider, som jeg havde set i mængdevis for et stykke tid siden...øv...men I skønne rokkere fik mig til at tænke i andre baner. Og så stødte jeg på nogle plastic-makeup-bøtter med skruelåg, som jeg kunne købe 25 stk af for kun 60 kr MED porto fra USA.

    De har bare en helt perfekt størrelse, og dem kan jeg jo selv bestemme om jeg vil putte ris, bønner eller andet i, der kan få dem til at rasle.

    Se selv, hvor fine de er:

    Billede1161.jpg
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #20
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Ta daaaaaa....ja, jeg fandt jo ikke nogle af de sider, som jeg havde set i mængdevis for et stykke tid siden...øv...men I skønne rokkere fik mig til at tænke i andre baner. Og så stødte jeg på nogle plastic-makeup-bøtter med skruelåg, som jeg kunne købe 25 stk af for kun 60 kr MED porto fra USA.

    De har bare en helt perfekt størrelse, og dem kan jeg jo selv bestemme om jeg vil putte ris, bønner eller andet i, der kan få dem til at rasle.

    Se selv, hvor fine de er:

    Billede1161.jpg
    Den slags har jeg lige købt i søstrene Grene til 1,28/stk og nogle aflange runde høje (ca 5 cm) til 2,16/stk.

    Tænker at det var forsøget værd med perler i skruet sammen og godt med limpistolsnask ved låg/bøtte for at forsegle.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •