Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: HJÆÆÆLP til Rasle-dims

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Ulykkelig HJÆÆÆLP til Rasle-dims

    Åååååh hvor er det bare træls!! Jeg mangler sådan nogle rasledimser, som man putter indeni rangler, ligesom dem de har i stof og stil http://www.stofogstil.dk/Katalog/Syt...rticleid=24180

    Men for et stykke tid siden, søgte jeg OG FANDT nogle på Etsy, som både var mindre og billigere, MEN kan jeg finde dem nu??? Det er bare træls.

    Er der nogen der kan forestille sig hvilke søgeord jeg kan bruge på engelsk om sådan en rasledims??
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis du kan bruge sådan nogen der har været i kinderæg, så har jeg nogen i kigkassen, de er bare ikke lagt ind endnu.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    lis ai Gæst
    Jeg ved ikke om disse her er den størrelse du leder efter:http://www.etsy.com/listing/66832347...m_campaign=api

  4. #4
    johnna Gæst
    Små klare Æsker/dåser til perler kan fås hos Panduro

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hundeuld: Tak, men ellers tak, de er desværre for store.

    Lis ai: Mange tak for linket, jeg fandt dem også selv igår, men jeg synes, at det bliver for pebret, når man også regner portoen med. Ellers mange tak for linket.

    Johnna: Tak, det var en god idé. Det kan være det ender med det.

    Det er bare smaddertræls, når jeg nu så det for et stykke tid siden, men hukommelsen ikke er til at huske HVAD jeg skrev i søgefeltet, for dér dukkede en masse forhandlere frem. ØV!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    lis ai Gæst
    Jeg ved ikke om det her er billigere:http://www.amazon.com/Plastic-Rattle.../dp/B00439MAWA

    Men ellers prøv under rattle insert for baby toys.

    Dem i Stof og Stil er de for store eller har de ikke flere ?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Måske de har dem i en patchwork forretning ..jeg kan huske jeg købte nogle i sådan en ...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Lis ai: Tak for linket, men de ser desværre ud til at være udsolgt. Jo jo, de har dem skam stadig, men de er lidt for store dem fra Stof og Stil, og så kunne det jo være skønt hvis jeg fandt dem et sted med lidt mængderabat

    Flor61: Tak for tippet...det var da en god idé
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #9
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Lis ai: Tak for linket, men de ser desværre ud til at være udsolgt. Jo jo, de har dem skam stadig, men de er lidt for store dem fra Stof og Stil, og så kunne det jo være skønt hvis jeg fandt dem et sted med lidt mængderabat

    Flor61: Tak for tippet...det var da en god idé
    Ja så langt læste jeg jo ikke Sorry!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Ja så langt læste jeg jo ikke Sorry!
    Hæ hæ hæ, nej kender det godt...man sidder med armene oppe i vejret over, at man har fundet et godt link - juhuuuu - så man glemmer at kigge ordentligt efter

    MEN, jeg har selv lige siddet og researchet lidt igen, og jeg har da fundet frem til denne her - for de har nemlig de små rasle-dimser.

    OG, så har jeg fundet denne her, hvor det desværre stadig er den store størrelse (som dem i Stof og Stil), men de kaster 25 stk efter én for 12.95 dollars...og jeg har regnet lidt på det, at det giver en styk pris MED porto på ca. 4-5 kr. stykket.

    Så nu sidder jeg og overvejer tingene lidt - men hvis der skulle sidde én, der lige nøjagtigt kender det rigtige sted, med de små rasledimser til en billig penge, så skriv endelig
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •