Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Hjælp til Designer I

  1. #11
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Stofmusen Se meddelelser
    Tak.

    Jeg har fået hentet opdateringen, og pakket filerne ud. De ligger nu på en diskette, og så er problemet, at maskinen skriver "fil ikke fundet" og der står ikke nogen steder, hvad man skal gøre på symaskinen.

    Nogen ideer?
    Da jeg opdaterede min gjorde jeg det som står på dette link som jeg satte ind. Du skal trykke på de viste knapper.

    Sådan downloader filen til Designer I:</STRONG>
    Klik på linket "Download Designer jeg opdatere versionen 2.24 og downloade den nye fil. Brug et filkomprimeringsværktøj (WinZip eller lignende) til at udpakke den downloadede fil. Placer den udpakkede filer på en 3,5 "diskette. Vær sikker på at alle tre filer (. P10) er blevet udvundet på din harddisk.

    Designer I

    1. Hent opdateringen Designer I software version på disken. (Se afsnittet "Download filer" nedenfor forklarer, hvordan du downloader).
    2. Sluk Designer I off. Indsæt disken lastet med den nye software version i Designer I indbyggede harddisk.
    3. Skub fast og hold start / stop-knappen og søm re-start-knappen på samme tid. Se illustrationer. Med begge disse knapper fast deprimeret, tænde for Designer I ON.
    4. Den nye softwareversion installeres automatisk. Når du ser en tekst på farvetouchskærmen, slippes knapperne.
    5. Første farvetouchskærmen vil være tom, men snart opdatere tekst vil blive vist. Når softwaren version af maskinen er helt opdateret, "Genstart" vises på skærmen. Derefter skal du slukke for maskinen og fjern disken.
    6. Tænd for maskinen igen og kontrollér Software version nummer i nederste højre hjørne af Holde World Sewing velkomstskærmen.
    7. Nyd de nye funktioner på din Designer I.
    Håber du kan bruge dette til at komme videre.....................
    Inger

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120
    Jeg både syr, brodere og quilter på Designer 1 og har ingen problemer. Jeg fik min maskine lige da sen kom på marked, og den har aldrig været til service.
    Prinsessen

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2010
    Geografisk sted
    Smørum
    Indlæg
    8
    Mange tak for hjælpen Inger. Så lykkedes det at få maskinen opdateret. Så må jeg prøve maskinen i morgen, for at se, om det har gjort en forskel.

  4. #14
    Inger1 Gæst
    Det var godt og held og lyke med syningen. På min står der på skærmen ver. 2.22 når man tænder maskinen.
    Inger

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2010
    Geografisk sted
    Smørum
    Indlæg
    8
    Så må de have lavet en opdatering siden, for min hedder nu 2.24 og startede med at hedde 1.61.

  6. #16
    Inger1 Gæst
    Tak ja så er jeg da bagefter må da hentet den også.

    Inger

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 May 2011
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    12
    Hej
    Jeg har også en Designer 1 og både syr og broder på den.
    Hilsen
    Ellen

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •