Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Bagebog

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67

    Spørgsmål Bagebog

    For et stykke tid siden, jeg kan ikke huske om det var omkring juletid, var der en der spurgte efter opskrifter til småkagesprøjte som hun lige havde fået. Og i den forbindelse var der en der skrev om en bog med småkager. Jeg kan ikke finde indlægget og jeg kunne godt tænke mig den bog. Er der nogen der kan hjælpe mig??

  2. #2
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af allykatt Se meddelelser
    For et stykke tid siden, jeg kan ikke huske om det var omkring juletid, var der en der spurgte efter opskrifter til småkagesprøjte som hun lige havde fået. Og i den forbindelse var der en der skrev om en bog med småkager. Jeg kan ikke finde indlægget og jeg kunne godt tænke mig den bog. Er der nogen der kan hjælpe mig??
    Jeg kan huske Rita var inde over det indlæg, fordi hun havde sådan en kagesprøjte. Det giver jo ingen bog, men måske et skub i den rigtige retning

  3. #3
    lillebi Gæst
    Jeg tror at det var mig der skrev om den "bog"...det er som sådan ikke en bog, men nedskrevne opskrifter fra min amerikanske veninde.
    Men søg på nettet efter spritz cookies så kommer der en del opskrifter frem med opskrifter der kan bruges til en kagesprøjte.
    http://www.wilton.com/recipe/Classic-Spritz-Cookies
    ½ cup butter svarer til 125 g smør og 1 cup mel/sugar svarer til 2 dl mel/sukker.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Jeg tror at det var mig der skrev om den "bog"...det er som sådan ikke en bog, men nedskrevne opskrifter fra min amerikanske veninde.
    Men søg på nettet efter spritz cookies så kommer der en del opskrifter frem med opskrifter der kan bruges til en kagesprøjte.
    http://www.wilton.com/recipe/Classic-Spritz-Cookies
    ½ cup butter svarer til 125 g smør og 1 cup mel/sugar svarer til 2 dl mel/sukker.

    Nej det var en bog, for jeg bestilte den på biblioteket, men fik aldrig afhentet den og nu kan jeg ikke huske hvad den hed . Men tak for linket

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Jun 2010
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    67
    Nu har jeg kigget på Rita's indlæg og fundet frem til den med kagesprøjten, men der var ikke noget om en bog. Så måske husker jeg forkert, måske var det bare en småkagebog med gode opskrifter, og dem er der jo mange af ;-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •