Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 16

Emner: På opdagelse i Næstved el. omegn?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347

    På opdagelse i Næstved el. omegn?

    Jeg har for længe siden planlagt en hyggetur på lørdag med min farmor. Planen var umiddelbart at vi skulle gå en tur i Vallø Slotspark, spise medbragt picnic i parken og slutte af med kaffen på slotskroen - meeeen.... Nu lover de REGNVEJR på lørdag og vi må nok finde på noget andet...

    Nu er det så her jeg kommer til kort, for hvad pokker skal vi så finde på? Det skal ikke være noget meget bekosteligt, det skal være indendørs og meget gerne på sydsjælland (Næstved-egnen).

    Vi er 4 voksne og et barn udover min farmor der skal afsted...

    Er der nogle der har gode ideer de vil bidrage med?
    - Carpe Diem! -

  2. #2
    marion Gæst
    altså trods at de har lovet regnvejr her hele ugen har det været skønt vejr her de sidste dage
    men der er kommet et indendørs legeland i næstved det ligger i af den sidste vej i rundkørslen hvis du kommer fra motorvejen fra rønnede af så er der næstved zoo som jeg personligt ikke synes er det helt store i forhold til hvad det koster at komme ind men det er også udendørs... hmmm hvad er der ellers kan ikke lige komme på noget nu.....

  3. #3
    cubik Gæst
    Hej....det var måske en ide og google seværdigheder og aktiviteter i dit nærområde....der kunne jo dukke noget op på den måde

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Hej....det var måske en ide og google seværdigheder og aktiviteter i dit nærområde....der kunne jo dukke noget op på den måde
    Been there, done that ;o) Desværre uden videre succes...
    - Carpe Diem! -

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Den zoologiske have må være temmelig ny. I alle de år min mormor boede i byen og senere, da jeg gik på handelsskole der, var der ingen zooologisk have i Næstved. Min mormor døde i august 1978 og jeg gik på handelsskole der i 1981.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Den zoologiske have må være temmelig ny. I alle de år min mormor boede i byen og senere, da jeg gik på handelsskole der, var der ingen zooologisk have i Næstved. Min mormor døde i august 1978 og jeg gik på handelsskole der i 1981.
    Ahh... Lene 'temmelig ny', det er 30 år siden du gik i skole der !!!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvad med Holmegårds Glasværk?? Det oprindelige er jo lukket, men der er vist lavet noget andet i stedet http://www.holmegaardpark.dk/fakta.1435.aspx

    Så er der jo også bonbon-land - der er godt i regnvejr, så er der ingen kø'er

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kør en tur ud i området ved Herlufholm kostskole , der kan gåes ture og køres så farmor kan være med

    http://www.denstoredanske.dk/Erhverv...lufsholm_Skole
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En tur rundt Gavnø slot området og videre til Karrebæk hvor der er gode is ved broen, det er heller ikke den store omvej.

    kigge på udstilling på Rønnebæksholm.

    Er man historisk interesseret, er en byvandring turen værd - kan godt lade sig gøre iført regntøj og gummistøvler.

    Jeg ved ikke om du har kigget men du får lige linket alligevel http://www.visitnaestved.com/danmark...pe-forside.htm Her kan du også finde information om ZOO og Holmegaard, som er nævnt af andre
    Sidst redigeret af hundeuld : 23-08-2013 kl. 08:58
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Hvis I skal til Gavnø , så er der en utrolig flot vej derud : kør ud af Åderupvej ...så kører man langs med vandet en stor del af vejen .....

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •