Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: decoupage - retro reklamer for coca cola og plys billeder

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180

    decoupage - retro reklamer for coca cola og plys billeder

    Syntes ikke jeg kunne finde et sted hvor man lå sine færdinge arbejder ind under decoupage - så tager chancen og ligger dem her. Ellers må I lige flytte tråden til rette sted for mig takker

    Jeg fandt et par servietter som jeg ikke kunne stå for, og straks blev det til disse to små billeder (15x15cm) - de er ikke helt færdige endnu - der mangler lige lidt lak og detaljer. Men det giver et træls genskin i billedet efter sidste gang lak, så derfor viser jeg dem inden....

    Jeg havde så disse peter plyds til at ligge, så nu da jeg havde redskaberne fundet - kom de lige med i denne omgang, dejligt at få ryddet lidt op engang imellem....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    de er da også blevet vildt fede...er helt vild med cola-servietterne....hvor har du støvet dem op henne??
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    de er da også blevet vildt fede...er helt vild med cola-servietterne....hvor har du støvet dem op henne??
    På et bagagerums marked, der var en der skilte sig af med sine servietter - jeg fik et par stykker af hver - og også et par stykker med elvis og et par stykker med marilyn monroe, et scoop - syntes jeg selv - gav kun et par kr. stykket

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Mini123 Se meddelelser
    På et bagagerums marked, der var en der skilte sig af med sine servietter - jeg fik et par stykker af hver - og også et par stykker med elvis og et par stykker med marilyn monroe, et scoop - syntes jeg selv - gav kun et par kr. stykket
    Fedt, og ja, så gælder det bare om at rage til sig
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Jan 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    15
    flotte billeder..........men hvad er det du har sat under billederne med Peter Plys??????

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af hobbypige Se meddelelser
    flotte billeder..........men hvad er det du har sat under billederne med Peter Plys??????
    Der er ikke sat noget under - motivet er sådan - selvf. har jeg så malet omkring. Jeg er lige nu ved at trække de sidste detaljer op med tushfarve og maling, inden det skal lakeres......

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •