Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Gydda's håndtegninger

  1. #11
    akate Gæst
    Det er sørme et flot og dejligt træ du har tegnet der og godt du er så glad for at bo der.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Dét så jeg slet ikke sidste år Får du stadig tegnet noget Gydda?
    og Julemor

  3. #13
    Viktoria Gæst
    Hvor er det smukt.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hej Gydda.
    Det var dejligt at se noget tegning på Rokken. Hvor er det godt lavet, og jeg kan sagtens forstå at du MÅTTE have de farver. Hvad er det for nogle - vi ønsker nørdede oplysninger. Husk det nu!!!!!!
    Jeg kan lige se din skitse for mig - lavet i nålefilt og med en lille næsten usynlig ?træ´s fe i baggrunden. Det kan jo inspirere til meget med sådan en skitse. Andre kan måske omdanne det til patchwork eller andre skønne ting. Tak, Gydda. Det er skønt med lidt fornyelse for os inspirationssyge.
    - og vær du bare glad for dit arbejde. Det må man godt.
    Strikke Marie

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja Gydda du har vel ikke lagt de lækre blyanter så du ikke kan finde dem på dit bord...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Ja Gydda du har vel ikke lagt de lækre blyanter så du ikke kan finde dem på dit bord...
    Ahem . . . . . tjoeh . . . . . altså . . . . . jeg har stort set intet fået tegnet og malet gennem det sidste års tid.
    Det handler bl.a. nok om, at jeg ikke har nogen at sidde og tegne og male sammen med, for jeg har altså (lidt) svært ved at tage mig sammen, når jeg sidder alene - så ender det som regel bare med noget kort eller scrap (og i de fleste tilfælde hænger jeg bare ved pc'en).

    Her engang i vinter skulle det så endelig være - jeg meldte mig til en male-marathon-aften hos en lokal kunstner via aftenskolen.
    Pakkede mit grej og kørte derhen fredag kl. 19 . . . . hmmmmm . . . . . godt nok mørkt i huset . . . . . det lykkedes mig dog at få banket manden op: "Jamen, kurset er skam aflyst - har du ikke fået besked??" - jammenaltså, hvad tror han - jeg kommer da ikke anstigende, hvis jeg vidste det var aflyst, vel ??

    Nå - kurset blev så flyttet til en anden dato - selvfølgelig en dag, hvor jeg skulle noget andet . . . . . . så derfor har jeg stadig ikke fået malet en dyt . . . . .
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •