Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: Hvor holder I årets sommerferie?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    19 Dec 2010
    Geografisk sted
    Thisted
    Indlæg
    65
    Det nærmeste jeg kommer på ferie, er vist mit arbejde ;O) Skal arbejde hele skoleferien på Jesperhus camping.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Indlæg
    144

    ferie

    Min ferie er foregået hos mine forældre på Fyn, da min mor ikke er rask, så jeg syntes det var der, der var brug for mig.

    Dog blev det i går til en udflugt her langs Vestkysten.

    I morgen er det slut, så kalder arbejdet igen.
    Kh bstorm.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Vi skal ikke lave det helt vilde i ferien andet end hoved rengøring af huset og lave små ting da vi gerne skulle ha solgt huset fordi vi venter familieforøgelse til februar og der er i forvejen trangt.

    Måske lidt småture som f.eks Haderslev damparken, kolding legepark og sommerland syd børnene skal jo også føle vi har ferie og selvfølgelig hygge

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Hjemme-sommerferie

    Jeg har valgt at holde ferie herhjemme i år, jeg har allerede været ud at rejse 4 uger i år dels på grund af mit arbejde og dels en tur til USA sammen med Gitte fra Hobbyboden så jeg havde ikke umiddelbart noget behov for at rejse.

    I stedet har jeg haft DK ferie med:
    3 dage på Samsø med hygge og cykelture
    3 dage i KBH sammen med min søn og svigerdatter
    hyggedage i min have og urtehave
    små lokale udflugter
    AFSLAPNING.........faktisk har jeg langt om længe fået slappet så godt af at jeg rent faktisk har glemt mit password til computeren inde på arbejdet - det må kaldes en succes :-)

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af godtesen Se meddelelser
    afslapning.........faktisk har jeg langt om længe fået slappet så godt af at jeg rent faktisk har glemt mit password til computeren inde på arbejdet - det må kaldes en succes :-)
    fra Tove

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    AFSLAPNING.........faktisk har jeg langt om længe fået slappet så godt af at jeg rent faktisk har glemt mit password til computeren inde på arbejdet - det må kaldes en succes :-)[/QUOTE]
    Sådan skal en rigtig ferie være, så meget afslapning at arbejds password er glemt :-D

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Kom hjem igår - efter en uges ferie hos datter og svigersøn i Holland


  8. #28
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Lyder som nogle dejlige ferier.

    bstorm, håber I havde det rigtig dejligt sammen :0)

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    30 Sep 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    22
    -sol-
    Hvilken ø i Napolibugten er det i skal besøge/har besøgt?
    Vi var i området i 2 måneder i starten på året og var bl.a. ude på Capri. Det var en meget smuk ø. omend meget dyr!!!
    Men der er nogle andre øer også, som skulle være ligeså smukke, så I har noget at glæde jer til.

    Min sommerferie blev holdt hjemme i Danmark, hvor mig og min mand gik Hærvejen fra Viborg og ned til grænsen. En lille bitte tur på 280 km.
    Efteråret byder med stor sandsynlighed på en tur til Skotland og til Findhorn (Ecovillage).

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2010
    Geografisk sted
    7840 Højslev
    Indlæg
    25
    Vi er lige kommet hjem fra USA, hvor vi besøgte vores søn, svigerdatter og børnebørn, vi var også en tur i Yellostone hvor vi så sorte bjørne, elge og mange bissonokser.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •