Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 32

Emner: Hvor holder I årets sommerferie?

  1. #11
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg "ryger" jo med en rumraket til Mexico lidt senere over til min skønne fætter der er bosiddende derovre og ellers har vi jo holdt lidt ferie i Oxford.
    Men den der lille ø ja den ser da herlig ud måske den skal overvejes en gang.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546

    Aflyst ferie..

    Vi skulle have været på Campingferie for første gang, men magter det ikke i regnvejr, 2 unger og en hund på 1 år.
    Så nu bliver vi hjemme, og tager ud herfra.
    Har dog planer om en endagstur til Tyskland, div. museums besøg, en tur i biffen og så er alle vores brætspil fundet frem
    Dog tager vi på den planlagte "JesperHus"-tur om en uge. Den er der ingen af os der vil gå glip af, og så er det "kun" 4 dage på en, måske, våd campingplads..

    God sommer til Jer alle..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Skønt at høre om jeres ferier og planer, nøj hvor jeg glæder mig til jeg snart har 3 uger fri :0)

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er i det lille hus hos min mor i Thy. Min søster er også lige kommet. Så vi hygger os rigtigt.

    Minda! Hvis I skal til Jesperhus, så synes jeg, I skal besøge Natur- og Nationalpark Thy. Evt. tage en tur til Thisted og gå rundt i de hyggelige gader. Og hvis I er her den sidste uge i juli, så er der det årlige heste- og kræmmermarked i Vildsund. Det er altid så spændende at gå rundt og se, hvad der er (nogle af dyrene kan man klappe). Det er altid sidste tirsdag - torsdag i juli måned.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    cubik Gæst
    Vi, min mand og jeg, plejer at tage til de italienske alper og kører rundt der på vores motorcykler, men det bliver der ikke meget af i år.....det bliver højst til en lille sviptur til Holland for at besøge vores venner der.
    Vi vil bla. spendere ferien på, at få ryddet ud i nogle af alle de gamle ting og sager, som vi efterhånden er ved at drukne i....der må jo nødigt blive smidt noget ud i min mands termologi , vi får måske brug for det.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    I Uge 27 var jeg på spejderlejr på Bornholm. Mine seje piger rappellede fra 18 meter og snuppede en tur i Danmarks længst svævebane bagefter. Jeg blev på jorden og

    Uge 30 holder dagplejen lukket, så der står den på hygge med mand og barn.
    1 august står den på arbejde - så er min barsel slut.
    Bogormen


  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    vi skal til Langeland om en 14 dages tid (Lohals) og besøge svoger og svigerinde i deres sommerhus, det er bare ren rå hygge ,og de sidste 14 dage af ferien skal bruges hjemme , synes der er mange projekter der har haltet lidt her i foråret , med min brækkede ryg har der ikke været så meget energi

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ferien foregår herhjemme i år, hvor vi istedet for at rejse ud tager imod gæster...
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Vi har ikke så mange penge i år for vi har kun min kontanthjælp fordi min kæreste er imellem 2 uddannelser....lige nu har vi besøg af min x-mands yngste en knægt på 13, det er rigtig hyggeligt, og han er bestemt ikke blevet for stor til rasmus klump pandekagerestaurant!

    I næste uge tager vi en dag ned og besøger en veninde og ugen efter får vi besøg fra usa :)

    Ellers har fået gjort hovedrent, det havde vi nemlig slet ikke tid til i foråret, og så prøver vi at få solgt ud af alt det på loftet....

    Mafa

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg er i det lille hus hos min mor i Thy. Min søster er også lige kommet. Så vi hygger os rigtigt.

    Minda! Hvis I skal til Jesperhus, så synes jeg, I skal besøge Natur- og Nationalpark Thy. Evt. tage en tur til Thisted og gå rundt i de hyggelige gader. Og hvis I er her den sidste uge i juli, så er der det årlige heste- og kræmmermarked i Vildsund. Det er altid så spændende at gå rundt og se, hvad der er (nogle af dyrene kan man klappe). Det er altid sidste tirsdag - torsdag i juli måned.
    Hej Strikkelene.
    Tusind tak for de gode ideer.
    Vi tager afsted lørdag d.23 - torsdag d.28. så vi vil HELT SIKKERT tage en tur på "Heste og kræmmermarked."
    Dejligt med gode indput..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •