Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 77

Emner: Ny overskrift!!: Gratis opskrifter lukker alligevel ikke - hurra :o)

  1. #31
    lis ai Gæst
    Jeg kan desværre ikke kommentere på nogens blogge overhovedet, da jeg ikke har nogen konto. Og det er ofte smadder ærgerligt, da der jo er rigtig mange gode sider ude i den vide verden, som jeg godt kunne ønske mig at lægge en lille hilsen til; Men jeg sender dem mange gode tanker og takker for megen god inspiration.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    25 Aug 2009
    Geografisk sted
    sydfyn - 5600
    Indlæg
    55
    Jeg var heller ikke klar over, at der fandtes sådan en hjemmeside/blog.
    Det vil da være smaddersynd, hvis Bubbihund vil lukke siden ned. Oversættelser kan man da altid bruge.

    Man kan da se på stattestikken på sin blog, hvor mange besøgende man har haft? Det må da give et indtryk for, hvor meget interesse der er for siden?
    hilsen fra Stumpe

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg var inde på din blog, men kunne desværre ikke få lov at sende en kommentar hvis andre har det som mig, kan det måske forklare de manglende reaktioner - men så får du den bare her i stedet for.
    Jeg forstår udmærket din ærgerlse over de manglende reaktioner, men hvis du vælger at fortsætte vil jeg gerne bruge dine oversættelser. Med noget besvær kan jeg godt læse en engelsk opskrift, men jeg hækler/strikker som regel forkert flere gange undervejs og det vil jeg selvfølgelig gerne undgå ved at ha' en opskrift, jeg kan læse.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Kære alle I skønne medrokkere!!

    TUSINDE TUSINDE TAK for jeres kommentarer herinde...og hopla, så kom der også gang i kommentarerene inde på bloggen.

    Og ja, som mange har skrevet som hjælp til dem der ikke kunne finde siden: Klik på plusset ved siden af "bubbihund", så står der "besøg bubbihunds hjemmeside" og vupti, så står I midt i alle herlighederne.

    Mht. til copyright osv, så bare rolig, for som Thomas' Mormor skriver, så har jeg selv skrevet til nogle andre bloggere om jeg måtte oversætte deres opskrifter, og det har jeg skriftligt fået tilladelse til...så ingen ko på isen.

    Det er derfor ikke alle mønstre fra alle steder, som jeg bare kan oversætte, men foreløbigt har jeg fået tilladelser fra tre andre bloggere, som alle tre har maaaaaange mønstre at tilbyde. Nok mest på lommevenner og andet legetøj, men også lidt børnehuer osv, så det er en god start.

    Og dejligt at se, at der er tilslutning til at fortsætte arbejdet, for så smider jeg nok planerne væk med at lukke siden ned. Men jeg ser den stadig som en side, der skal køre med samarbejde fra Jer andre

    Og det er selvfølgelig træls, at der har været problemer med at skrive kommentarer (systemet er åbenbart ikke helt fantastisk derinde), men dejligt at det er lykkedes for mange af Jer...tak for det (og så kan vi jo bare lade som om, at det var ikke-rokkere, der var lidt uhøflige og ikke gad lægge en kommentar *fnis* )

    Blomsten-Pia: Tak for tippet...havde nemlig selv problemer med at få logget ind som mig selv på bloggen idag.

    Lis ai: Du kan som oftest sagtens skrive en kommentar på diverse blogge, for der findes en "Anonym" mulighed langt de fleste steder, og det er dér man kan skrive kommentarer hvis man ikke selv har blog eller af anden grund ikke vil logge ind et sted.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Bubbuhund - det glæder mig at læse den nye overskrift.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Super godt gået bubbihund. Sikke et arbejde du ligger i at oversætte alle de opskrifter. Tilllykke med alle dine hilsner både her og på bloggen. Man kanvel altid li når nogen kommentere ens ting.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jubiiiiiii

  8. #38
    Thomas' mormor Gæst
    hvor dum har man lov til at være. Jeg har ved biiiib aldrig været klar over, at et plus ved siden af rokkenavnet betød vedkommende havde en blog.
    det eneste der kan trøste mig er, at der er flere end mig der ikke ved det.
    Tror jeg sætter mig hen og flover mig, resten af aftenen

  9. #39
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    hvor dum har man lov til at være. Jeg har ved biiiib aldrig været klar over, at et plus ved siden af rokkenavnet betød vedkommende havde en blog.
    det eneste der kan trøste mig er, at der er flere end mig der ikke ved det.
    Tror jeg sætter mig hen og flover mig, resten af aftenen

    Det skal du nu ikke. For så vidt jeg kan se har du ingen blog og du har et +

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Betyder + ikke om man er online eller ej?

    Jeg troede kun, at hjemmesiden fandtes ved at klikke på navnet.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •