Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 77

Emner: Ny overskrift!!: Gratis opskrifter lukker alligevel ikke - hurra :o)

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Så lykkedes det.. Hmmm... Havde trykket på den forkerte hjemmeside..spændende at se hvad du har lagt til os Bubbihund.
    Hilsen Dikte

  2. #22
    marion Gæst
    jamen bubbihund har en blog hvor hun har nogle opskrifter hun ligger ud som hun har fået lov til men på det sidste har jeg ikke kunne få lov til at ligge kommentarer på bloggen overhovedet

    og det der er ved det bubbihund man skal have en blog for at få lov til at ligge kommentarer men selv om jeg har fået mig en blog som jeg ikke rigtig kan finde ud af at bruge ja så kan jeg ikke kommenterer noget er det ikke mærkeligt....

  3. #23
    jannie Gæst
    Jeg kan heller ikke lægge en besked på din blog bubbihund Jeg har også en blok som jeg så ikke lige kan finde ud af at bruge fordi det står på engelsk men det er nogen søde ting du har oversat

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Øv øv jeg tilslutter mig alle de andre har ikke vist noget om din side ..jeg har fået Jeanne T til at hjælpe mig med noget og det er jeg mega glad for syntes du skal blive , hvis du orker det ..der er mange som mig der vil kunne ha brug for din hjælp ind imellem ..

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Så lykkedes det også mig at få lagt en kommentar på - og jeg fik så også opdateret på den blog jeg havde glemt jeg havde

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Det kan ændres så anonyme også kan lægge besked.

    Jeg har også en blog og har ikke mange kommentarer, det kræver der er meget gang i siden hvis man skal ha det. Derfor kan der jo sagtens være besøgende (det kan du tjekke i din statestik).

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Jeg har i lang tid ikke kunnet lægge kommentarer ind på nogen blogge overhovedet, men fandt så ud af, at når jeg logger på så skal der ikke være flueben i det felt som hedder "forbliv logget på". Siden har jeg ikke haft problemer.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg har en vane med, at trykke på de forskelliges navn, for at se, om der mon skulle være en hp, tænk hvis jeg gik glip af noget
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #29
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Til Jeanne og andre - copyright og diverse tilladelser til oversættelse, sørger Bubbihund selv for at have på plads. Og lige for at understrege sådan i al venskabelighed, er en hjemmeside noget der i princippet er uden for Rokken.dk
    Jeg har da aldrig bedt nogle sørge for det hverken her eller andre steder har nævnt det og det var ikke i forbindelse med at hverken du eller andre skal drages til ansvar - læs mit indlæg igen

  10. #30
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Bubbi jeg har nu været inde på din blog og kan slet ikke skrive indlæg derinde men ved du hvad jeg syntes det er en flot side og den er fristende ville ønske jeg kunne hækle :-)))))

Side 3 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •