Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 77

Emner: Ny overskrift!!: Gratis opskrifter lukker alligevel ikke - hurra :o)

  1. #11
    jannie Gæst
    Til jer som ikke kan finde Bubbihund's side kan jeg lige fortælle at I trykker på hendes navn og der kan I trykke på hendes hjemmeside så I kan se de flotte ting hun har oversat

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Jeg vidste heller ikke siden fandtes , ikke lukke ned .....jeg kan ikke finde ud af at lægge en kommentar , hvordan gør man ??

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    til jer der ikke kan finde :
    I går ind på hendes profil, hvor man kan se hjemmesiden.

    Jeg vidste heller ikke, at du hjalp med at oversætte.
    Det er en fantastik service

  4. #14
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    - for hmmm hvad med (copyright) og så videre. :-)
    Til Jeanne og andre - copyright og diverse tilladelser til oversættelse, sørger Bubbihund selv for at have på plads. Og lige for at understrege sådan i al venskabelighed, er en hjemmeside noget der i princippet er uden for Rokken.dk

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Bubbihund, jeg har, som du ved brugt flere af opskrifterne.
    Og været glad for det store arbejde du gør.
    Men sørme så, om jeg kan få en besked til at komme igennem - har prøvet flere gange og har brugt Googlekontoen.

    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jeps, jeg lukker min side med gratis oversættelser ned. For selvom jeg har fået nogle søde beskeder privat, så har jeg kun fået to kommentarer på siden (begge to fra søde Marion - og tak for dem ), og selvom jeg har bedt om at folk kommentere, så er det ikke sket.

    Så nu får I en sidste chance, og er der ikke dukket flere kommentarer op på min side, så må jeg gå ud fra, at det er fordi der ikke er behov for en side med gratis oversættelser, og så ser jeg ingen grund til at holde siden åben, og den vil derfor blive lukket den 20. juli
    Kære søde OG hjælpsomme bubbihund.

    Jeg er både glad og ked af det.

    GLAD, fordi jeg først nu, opdagede, at du har oprettet en side, med SKØNNE SKØNNE oversættelser med diverse seje og søde opskrifter.

    KED AF DET, at jeg (også først nu), vil stoppe din hjemmeside.

    Bare jeg vidste det, noget før...... snøft....

    Du har jo oversat nogle for mig tidligere, som jeg også har takket for. Dengang fik jeg en mail, med oversættelsen. Og derfor vidste jo slet ikke, at du havde opret en hjemmeside, for du tilbyder at oversætte.

    Mange varme knus og tanker
    supersine669

    carpe diem

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Jeg kan kun tilslutte mig alle i andre.. Jeg vidste heller ikke noget om din side..
    Jeg vil skynde mig ind og se den inden det er for sent.. Men på forhånd vil jeg sige dig tak for dit store arbejde du har haft for at hjælpe os andre.. Og fordi du hjalp mig med at finde en til oversættelse af en engelsk strikkeopskrift.. Det er jeg super glad for lykkedes..
    Hilsen Dikte

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Nu har jeg desperat forsøgt at ligge en kommentar uden held - så du må have den til gode, indtil jeg finder ud af hvad der er galt.....
    Men nu hvor jeg har opdaget den, vil jeg da være ked af den lukkes :)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Jeg er ret ny på rokken og endnu ikke helt dus med at bruge systemet. Jeg har nu ledt og ledt og kan ikke finde siden, kan nogen hjælpe mig med hvor jeg finder den. Jeg er ikke nogen super strikker så jeg vil da være glad for at kunne få oversat opskrifter.
    Jeg er i det hele taget imponeret over så mange af jer gør så stort et arbejde. Jeg strikker mest halstørklæder, sokker, huer og pulsvarmere..
    Kan godt forstå du vil bruge din tid på noget andet, hvis ingen giver dig respons på dit arbejde..
    kh
    Rødhætte

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Altså nu har jeg prøvet at gøre som i siger.. Men jeg kommer kun ind på en engelsk side hvor man kan købe engelske opskrifter..
    Hilsen Dikte

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •