Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 77

Emner: Ny overskrift!!: Gratis opskrifter lukker alligevel ikke - hurra :o)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Ny overskrift!!: Gratis opskrifter lukker alligevel ikke - hurra :o)

    Jeps, jeg lukker min side med gratis oversættelser ned. For selvom jeg har fået nogle søde beskeder privat, så har jeg kun fået to kommentarer på siden (begge to fra søde Marion - og tak for dem ), og selvom jeg har bedt om at folk kommentere, så er det ikke sket.

    Så nu får I en sidste chance, og er der ikke dukket flere kommentarer op på min side, så må jeg gå ud fra, at det er fordi der ikke er behov for en side med gratis oversættelser, og så ser jeg ingen grund til at holde siden åben, og den vil derfor blive lukket den 20. juli
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg vidste ikke der fandtes sådan en side. Det er jo ikke altid jeg når alle indlæg igennem såå. Vil da forfærdelig gerne se siden men kan ikke finde den, ligger den herinde på rokken eller ?

    Janne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Jeg vidste ikke der fandtes sådan en side. Det er jo ikke altid jeg når alle indlæg igennem såå. Vil da forfærdelig gerne se siden men kan ikke finde den, ligger den herinde på rokken eller ?

    Janne
    Gud det vidste jeg heller ikke? Og mig der er så dum til udenlandske opskrifter,---tror du folk bare ikke har fundet den...?
    Er det på din blog?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    lækre hækle-oversættelser

    Nu fandt jeg det-----skal da ihvertfald have lavet "bussemænner" en dag, de er da for søde....!!!

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg vidste det heller ikke og lukker øjnene for det - vil ikke vide det - for hmmm hvad med (copyright) og så videre. Jeg ønsker jo ikke at nogen kommer galt af sted og skal slippe hele den opsparede formue for at hjælpe andre.

    Når det er sagt har jeg faktisk oplevet det samme at folk ikke giver lyd at de meget gerne vil have og ikke gider at sende videre - syge undskyldninger som jeg kan ikke sende en mail eller jeg skal på sommerferie i Hals og Hoved eller Hvide Sande. Plat siger jeg bare og de mennesker er altså bare kommet på min jeg gider dem ikke liste.

    Så jeg forstår godt du vil lukke siden :-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    02 Sep 2009
    Geografisk sted
    6670 Holsted Sydjylland
    Indlæg
    63
    Nu har jeg siddet længe og kikket rundt på de forskellige sider..Hvor pokker finder jeg de opskrifter henne..

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Vi er åbenbart mange, der er gået glip af din side.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Jeg er endnu en af dem der ikke kender til din side - og heller ikke kan finde den.

    Ofte skal sider jo lige igang. Jeg har selv en webshop og har erfaret det tager tid

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    Øv har lige fået øje på din fantastiske side, og hende abby fra Ncis skal jeg da helt klart have lavet. Men hvis du lukker siden d. 20 juli, er det så ok jeg gemmer de opskrifter jeg gerne vil lave på min pc, til eget formål?

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2009
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    64
    Vidste ikke den fandtes. Nu har jeg siddet og ledt efter den, men uden held. Hvor finder man den?

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •