Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Bogstaver/alfabetet syet over pap?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79

    Bogstaver/alfabetet syet over pap?

    Da jeg står foran at skulle lave navneskilte i patchwork, savner jeg et alfabet, der er egnet til at sy over pap i hånden.

    Findes det mon allerede et sted? Det er så ærgeligt at bruge en masse tid på selv at lave alfabetet, hvis det allerede findes
    Mvh
    Salvia

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Salvia ,hvor store skal de bogstaver være?

    Merete

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Bogstaver findes da på et utal af hjemmesider og blogs om pw. mener endda at Carol Doak har hele alfabetet med i en af sine bøger.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Jeg har skam været ude at lede på nettet. Ja, bogstaver til patchwork er der masser af, men de skal applikeres på efterfølgende, men det er ikke det, jeg er ude efter. Jeg vil gerne sy dem som en del af det hele, uden runde hjørner og andet mas, og dét har jeg ikke fundet noget sted - endnu. Men det kunne jo været, nogle herinde vidste, hvor man fandt den slags henne

    Merete, det ved jeg ikke endnu, så langt er jeg ikke kommet.
    Mvh
    Salvia

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79
    Fandt ikke noget der kunne bruges, så jeg gav mig i kast med ternet papir og farveblyanter, og lavede mit helt eget mønster.

    Det har taget et år at få dem færdig, ikke fordi det har taget så lang tid at sy, men noget af det har drillet voldsomt, andet har været noget pilleværk uden lige, og så har der været lange perioder, hvor jeg bare ikke har haft lyst til at lave noget som helst håndarbejde.

    Jeg er lidt tvivlsom ved at vise navneskiltene frem, da jeg vil være ked af at se en anden tage æren for mit design. Men det blev gode! Børnene og deres forældre er ovenud tilfredse med dem. :-)
    Mvh
    Salvia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •