Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: "Skulderblad" fra Bente Geil

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238

    "Skulderblad" fra Bente Geil

    Er der nogle som har strikket dette fantastiske sjal fra Bente Geil, og kan fortælle lidt om, hvorvidt det er svært eller ej...

    Jeg overvejer meget at finde opskrift og garn, og gå i gang med det....

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    God arbejdslyst det er et nydeligt sjal

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Tak.. Jeg skal lige se lidt mere på det, og finde en opskrift, så er jeg vist den der er gået i gang.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Du kan kun købe opskriften på hendes side med garn. Jeg har lige siddet og savlet over en barnetrøje med snoning om livet men syntes små 300 kr er for dyrt.
    Zuzzan

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Helt enig Zuzzan...

    der er flere jeg jævnligt savler over.. men synes hun er alt for dyr... :-(
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    24 Aug 2008
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    20
    Hvis man tænker på at man får både garn og opskrift så er synes jeg at 300 kr er rimligt. Der er da andre designer der tager meget mere for deres ting.

    Vi skal jo tænke på at dem der laver opskrifter skal leve af det, og er en opskrift først ude, bliver det det jo sendt rundt efter for godt befindende hos nogle mennesker, og dem der får den bruger så noget garn som slet ikke passer til opskriften, og derved bliver resultatet ikke så lækkert.

    Jeg synes at hun fortjener at blive værdsat, for hun laver nogle kanon opskrifter, som er velskrevet og lige til at gå til.

    Så kvinder, synes I ikke at vi alle skal støtte op designerne, ved at købe deres garn og opskrifter - for at vi kan få nogle nye skønne designs.

    Jeg støtter dem gerne, hvis jeg forelsker mig i en skøn model.

    Lama

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Citat Oprindeligt indsendt af lama Se meddelelser
    Hvis man tænker på at man får både garn og opskrift så er synes jeg at 300 kr er rimligt. Der er da andre designer der tager meget mere for deres ting.

    Vi skal jo tænke på at dem der laver opskrifter skal leve af det, og er en opskrift først ude, bliver det det jo sendt rundt efter for godt befindende hos nogle mennesker, og dem der får den bruger så noget garn som slet ikke passer til opskriften, og derved bliver resultatet ikke så lækkert.

    Jeg synes at hun fortjener at blive værdsat, for hun laver nogle kanon opskrifter, som er velskrevet og lige til at gå til.

    Så kvinder, synes I ikke at vi alle skal støtte op designerne, ved at købe deres garn og opskrifter - for at vi kan få nogle nye skønne designs.

    Jeg støtter dem gerne, hvis jeg forelsker mig i en skøn model.

    Lama
    Helt ærligt så nej. Jeg syntes ikke det er rimeligt at jeg skal pålægges at bruge et bestemt garn fordi hun skal tjene lidt ekstra på det. Jeg vil hellere give 100 kr for opskriften så. Om modellen bliver lækrere eller ej med andet garn er jo også smag og behag. Og har du købt opskriften står det dig jo alligevel frit for at bruge det garn du har lyst til til bluse nummer to - også garn til en femmer nøglet fra brugsen. Så nej jeg er slet ikke enig med dig. Jeg syntes designerne skyder sig selv i foden ved at tvinge garn med.
    Zuzzan

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Helt enig i det med garnet. Jeg syntes meget at Geil garnet KRADSER ganske forfærdeligt og derfor er jeg helt afksåret fra at strikke nogle af de ting jeg ellers syntes ser skønne ud - vel og mærke i et garn jeg mener passer sig !!! Så frigør opskrifterne og lad os selv bestemme garnet...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    kan kun være enig.....

  10. #10
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af zuzzan Se meddelelser
    Helt ærligt så nej. Jeg syntes ikke det er rimeligt at jeg skal pålægges at bruge et bestemt garn fordi hun skal tjene lidt ekstra på det. Jeg vil hellere give 100 kr for opskriften så. Om modellen bliver lækrere eller ej med andet garn er jo også smag og behag. Og har du købt opskriften står det dig jo alligevel frit for at bruge det garn du har lyst til til bluse nummer to - også garn til en femmer nøglet fra brugsen. Så nej jeg er slet ikke enig med dig. Jeg syntes designerne skyder sig selv i foden ved at tvinge garn med.

    Jeg er helt enig med dig - jeg vil hverken strikke af et bestemt garn eller i en bestemt farve - forelskede mig en gang i en trøje der kun kunne købes som kit og i GUL. Jeg der ligner udskidt ævlegrød efter en laaang festival ville hellere strikke den i en anden farve men nej. Ærgerligt jeg fik aldrig den trøje men fandt en der mindede om den og så strikkede jeg da bare den.

    I øvrigt syntes jeg nu ikke damen er meget bedre end andre designere.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •