Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: Eventyrkjole til niecen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Nov 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    4

    Eventyrkjole til niecen

    Så blev jeg endelig færdig med en eventyrkjole til min niece i fødselsdagsgave.

    Jeg skulle egentlig bare sy nogle nye bluser til den store af mine drenge, men så faldt jeg over noget pink jersey med drager. Og det sparkede i den grad til fantasien, for til sådan en bluse er man da nødt til at have en kjole med slot, prinsesse, ridder og hele molevitten, ikke? Så er det godt, man har en niece på snart 4 - og er på barsel, så man har tid til den slags.

    Her er så det færdige resultat - en eventyrkjole:

    Det ene tårn er en lomme, hvor prinsessen bor. Hun kan tages ud og krammes.
    Jeg fik også forsøgt mig med selv at lave knapper - naturligvis med navn og krone ;)

    Og endelig fik jeg da også syet lidt nye bluser til min egen 4-årige, når jeg trængte til en pause fra eventyrkjolen.


    :-D Anna
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    cubik Gæst
    hvor er den kjole blevet flot og bluserne er da heller ikke til at stå for. Her i huset er det børnenørn der bliver begavet med den slags sager

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    super fantasi og flot udført - jeg er særlig imponeret over kanten på selerne - synes ikke det er så let at få dem til at ligge helt glat

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Nov 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    4
    Tak for roserne :-D

    @asta: Du har helt ret. Når du skriver seler, så går jeg ud fra, du mener kantbåndet på kjolen? Prøv at ri det i hånden, inden du syr. Det er det eneste, der virker for mig. Jeg gør det i øvrigt også med ribkanterne på bluserne.

    /Anna

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2011
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    47
    Hejsa.

    Nøøøj, hvor er den altså flot og gennemført efter prinsessetemaet

    Jeg er helt vild med at hun kan tage prinsessen ud og lege med hende. Den kjole må da være en drøm blandt alle børnehavepiger

    Joannadk

  6. #6
    lis ai Gæst
    Jeg er imponeret over den fine kjole. Fantastisk arbejde du der har lavet.
    Og ja dine bluser er også skønne
    Hvem ville ikke gerne eje både kjole og bluser ?

  7. #7
    marion Gæst
    fantastisk flot kjole wauw siger jeg bare sikke dog en fantastisk gave for en lille pige at få :-) bluserne er også seje.....

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Nøøjh, hvor er det nogle flotte ting, du har lavet! : )

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    flot kreation du har fået lavet og ikke mindst har du også givet mig en super ide til udklædningstøj til børnehaven TAK for det for sådan en kreativ ide

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Wow hvor er dit tøj gennemført. Hun må være lykkelig for at få sådan en unika kjole. Bluserne er også skønne.
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •