Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: geninstallere embird

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 Jan 2011
    Geografisk sted
    Rødby
    Indlæg
    35

    Bekendtgørelse geninstallere embird

    Hej alle Embird brugere

    Er der ikke en der kan hjælpe mig med at reinstallere Embird. Jeg har en windows 7 maskine hvor jeg har haft det installeret, men jeg har været nødt til at slette ALT på maskinen og geninstallere, jeg kan altså bare ikke lige finde ud af det med Embird, jeg har koder til grundprogram, Sfumato Stitch, digitizing Tools og Iconizer.

    Hilsen

    marianne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38
    når du skal installere Embird er 2 ting vigtige 1. du må ikke have installeret antivirus endnu og 2. du skal deaktivere firewall. Når du har kørt Embird første gang kan du aktivere og installere det forskellige

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Jan 2011
    Geografisk sted
    Rødby
    Indlæg
    35
    Tusind tak or hjælpen

    Hilsen
    Marianne

  4. #4
    klasus Gæst
    Hvis dine embird licenser er til en nyere version kan du med fordel downloade den nyeste version (det koster så ikke noget, da det er en opdatering til nyere versioner) denne understøtter windows 7 32 bit uden problemer.

    Jeg har selv lige reinstalleret min maskine og installeret Embird unden at deaktivere min Norton og min firewall.

    Husk, hvis de deaktiverer Antivirus og firewall, at deaktivere dit netkort først, sådan at ingen udefra kan angribe din maskine. Chancen er selvfølgelig ikke så stor, men hellere sikker end ked - ik' ?

    KlaSus

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Jan 2011
    Geografisk sted
    Rødby
    Indlæg
    35
    Tusind tak klasus, problemet er løst
    Hilsen
    MarianneH

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •