Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Efterlysning: En firkantet pung/toilettaske

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Efterlysning: En firkantet pung/toilettaske

    Hej
    Jeg har flere gange på diverse blogge set en rigtig sød toilet taske der er rektangulær med lynlås. Jeg har også set den i en smal udgave der var mere kosmetik taske størrelse - men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde dem mere.

    er der nogen af jer der kan gætte sig til hvad det er jeg mener, og måske ved om der er en bog et eller andet sted med et mønster, eller måske ligefrem en DIY på nettet?

    Har aldrig prøvet hverken patchwork eller det at sy sådan nogen tasker, men jeg kan sy "normalt" - og nu har jeg fået til at prøve kræfter med noget nyt ved siden af alle de andre hobbies - håber i kan hjælpe mig :-)

  2. #2
    Rysse Gæst
    Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er patchwork du søger eller hvad. Men her er en rigtig god forklaring på en rektangulær "boks". Men det er ikke patchwork.

    http://rokken3.dk/forum/local_links....id=308&id=1307

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Og jeg tilføjer så at Rysses ide sagtens kan bruges som patchwork - jeg syr ofte efter den model da de passer til insulin og ekstra nåle.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Smiler

    Det er lige præcist den :-) og nej i har da ret i at det ikke er patchwork nu jeg ser den igen, quilting måske men ikke patchwork :-) hmm hvilken gruppe burde jeg have spurgt i? Beklager at den røg i forkerte gruppe :-)

  5. #5
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Og jeg tilføjer så at Rysses ide sagtens kan bruges som patchwork - jeg syr ofte efter den model da de passer til insulin og ekstra nåle.

    Det er nu ikke min ide´. Det er Symadammen der har lavet denne flotte vejledning.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 Feb 2009
    Geografisk sted
    6855 Outrup
    Indlæg
    128
    Prøv lige at se her:http://allmomasquilt.blogspot.com/20...y-en-boks.html

    Der er toilettasker i flere størelser og en god vejledning.

    Håber det kan bruges.
    Knus fra
    Den strikke og hækleglade Morganza

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Det er nu ikke min ide´. Det er Symadammen der har lavet denne flotte vejledning.
    Rigtigt men nu var det dig der smed ideen ind her - jeg sad med den engelske udgave af de punge i tankerne fordi jeg har brugt den igennem de sidste 10 - 15 år

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •