Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Godtesen 2011

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Smiler Godtesen 2011

    Nu er det vist høje tid at jeg får gang i en tråd, nu har jeg faktisk et par projekter at vise.
    Jeg er endnu ikke klar til de store avancerede strikkeprojekter, men jeg er igang igen og det er jeg vældig tilfreds med :-)

    Første strikkeprojekt kom af en tur på Kreativ Fritid forrige år hvor jeg hjalp Gitte med Hobbybodens stand. Lige i nærheden var en garn/strik stand hvor der hang en rigtig lækker vest. Ulempen var bare at garnet til den kostede 650 kr så jeg kunne ikke nænne at købe det. Men så gik der ellers lang tid hvor jeg blev ved med at snakke om vesten, og til sidst pegede Gitte mig i retningen af hvor jeg kunne købet garnet online :-) jeg kunne nemlig kun få opskriften som en del af et kit.


    Faktisk kan vesten vende på to måder så her er lige billede nr 2:



    Kittet købte jeg her: http://www.lottekjaerdesign.dk/kits_3.html

    meget specielt garn, en blanding af uld, silke, alpaca og kasmir.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Endnu en vest

    Jeg har åbenbart en forkærlighed for veste for her kommer lige projekt nummer to:



    Pinde nr 10 så det gik temmelig stærkt :-) Næste projekt jeg har igang nu er en hat - jeg er igang med at strikke den og den skal så filtes i vaskemaskinen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16

    Min første strikkede/filtede hat

    Jeg købte uldgarn til en hat da jeg var på udflugt til Læsø i pinsen og nu er den endelig færdig.
    Den gav lidt udfordringer for den ville bare ikke filte i maskinen, og da den så endelig gjorde var det så grundig at den nu næsten er for lille :-( men jeg har et bundt garn mere i råhvid så jeg forsøger da lige igen :-)
    826.jpg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2010
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    16
    Jeg tillader mig at putte et enkelt hækleprojekt ind her, jeg har lavet lidt galt da jeg oprettede "vis dit færdige arbejde" tråd så jeg har en for syning og en for strikning i stedet for en samlet.... rødme rødme.
    På Kreativ Fritid så min svigerdatter de sødeste hæklede muffins og vi måtte fluks handle ind til det, men siden er der ikke blevet lavet noget på den front - forsøg på begynderkursus til hende men ikke nogen muffins. Men i aften tog jeg mig sammen, det viste sig nemlig at være lige den størrelse projekt min skulder gider være med til, så jeg kan nå at hækle og montere den færdig på en aften :-)
    Beklager det mørke billede, chokolade muffins passer ikke godt sammen med en mørk aften når der skal fotograferes :-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •