Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 42

Emner: Vordingborg festuge i uge 28

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du godeste vildt flot
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    lenemormeinild Gæst
    jeg er vildt imponeret over den fantastiske flid alle strikkerne har ydet hele ugen

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Nej Bubbihund, hvor var det ærgerligt ! - men som Hundeuld skriver, den ligger i den ene ende af Algade, og faktisk den ende, hvor der ikke sker så meget med underholdning m.v., altså modtaget Slotstorvet hvor Gåsetårnet er. Og jo, vi sad indendørs, der var lidt fodkold udenfor

    Og i får ved 16.30-tiden tror jeg det var, kom der pludselig, to store politimotorcykler med blink, uden lyd, kørende gennem GÅgaden, efterfulgt af en masse cykelryttere, det var Team Rynkeby, dem der kører til Paris for en god sag. De skulle overnatte på kasernen i byen.

    I dag skinner solen fra en skyfri himmel, så bare kom an dem der har lyst, er næsten sikker på, at det foregår udendørs idag. Ville ellers gerne derud igen, men vil også gerne passe børnebørn, og kan jo ikke være to steder på een gang.
    Tak for svaret Hundeuld og Missemor. Ahaaaa....så forstår jeg, for jeg vendte om kort før vi nåede enden, "for der så der ikke ud til at ske noget " - ¨dumt af mig...men iøvrigt var der ellers rigtigt hyggeligt, og mange mennesker på gaden

    Da vi kørte hjem, så vi også en masse Team Rynkeby ryttere...meget sjovt at se dem i virkeligheden og ikke bare i fjernsynet.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #34
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Sidste melding fra Garnhuset, inden de gik på ferie her kl. 13.00: Med de halstørklæder der er i gang, når de at runde 40 stk., når de sidste er strikket færdigt
    godt gået - de skal nok bringe lykke i den kolde tid der kommer.

  5. #35
    marion Gæst
    den bedste dag på ugen er bare lørdag kl 00 10 sådan ca er der det mest fantastiske fyrværkeri man kan forestille sig er lige kommet hjem derfra og havde tæppe med og sad helt oppe foran og da det startede lagde vi os på ryggen og kiggede op og det var bare den fedeste oplevelse :-) og smukt...

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    den bedste dag på ugen er bare lørdag kl 00 10 sådan ca er der det mest fantastiske fyrværkeri man kan forestille sig er lige kommet hjem derfra og havde tæppe med og sad helt oppe foran og da det startede lagde vi os på ryggen og kiggede op og det var bare den fedeste oplevelse :-) og smukt...
    Det er også noget der er tradition for, at alle vore sønner og deres far ser. Det siger ikke rigtigt mig noget, så de fire knægte der gerne er samlet hos den ene i Vordingborg hvor de hygger sig, mødes i krydset ved Dyreengen med farmand, og nyder det, og så kan han også lige se, hvordan tilstanden er hos dem
    Vi er barnepige, og mindstemanden Storm har nu sovet siden kl. 21.00, og lader ikke til at være ved at vågne, så jeg smutter lige ind til dynerne igen

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Torsdag den 11-8 -11 kl 13

    Er varmestuestrikkerne missemor og hundeuld nede for at få overdraget alle de dejlige strikkede halstørklæde der blev lavet under festugen.

    I er alle der har lyst velkommen til at være med.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så blev der hentet halstørklæde i Garnhuset i Vordingborg

    41 stk var der blevet lavet varmestuehalstørklæder.jpg

    Desuden havde Garnhuset solgt for 480.-(Almanakker+ ispind ) som er gået ind på vores konto

    Tv øst snakkede om at komme og der blev ringet rundt omkring og folk stille op, men hvem kom ikke, på trods af der blev ringet igen til dem , det gjorde tvøst ikke men det gjorde så den lokale avis, og vi skal nok lægge link ind til artiklen på onsdag hvor det udkommer.

    Her er et lille look ud over forretningen hvor vi sad og strikkede.


    Foruden de 41 halstørklæder så fik vi 3 sække garn med hjem også.

    Efter det kørte vi til Værestedet perronen i Nykøbing Falster med deres ansøgning og de takkede mange gange.

    Før vi nåede Vordingborg, så var vi inde og hente isolerings martriale = garn ved Kvikkevik og da vi kom forbi Ørslev ved Missemor på hjemvejen, så blev bilen fyldt op med færdig ting og garn , så som sædvanelig havde jeg ting på skødet hjem over nu bliver der arbejde på hoveddepotet i weekenden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der en lille artikel i Sydsjællands Tidende fra da halstørklæderne blev overdraget til Bente.

    http://www.e-pages.dk/sydsjaellandstidende/251/

    Det er på side 10.

    Hvis man også lige kigger på side 37, er der mulighed for en dusør på 5.000 kr., der er nemlig een der har "lånt" en maskine fra mit arbejde, og "glemt" at aflevere den tilbage igen.

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I år igen sad man udenfor forretningen og strikkede, og der blev strikket 43 halstørklæder som er blevet fragtet til peronnen i Nykøbing Sjælland af nabo butikken i varmestuestrikkernes navn...

    Vi takker mange gange
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •