Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 42

Emner: Vordingborg festuge i uge 28

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Hold da op det kan da blive til noget. Er der kommet flere varmestuestrikkere til? Alle garnbutikker burde da lave sådan en cafe
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  2. #22
    flasch4 Gæst
    sikke da en dejlig forretning

    og et fantastisk initiativ

    reklame for varmestuestrik kan vi ikke få nok af
    men her er det da godt nok
    mere en det vanlige

    jeg er så imponeret, det må vi jyder lære noget af

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har ikke hørt der har meldt sig flere varmestuestrikkere, men der er en masse skabsvarmestuestrikkere i øjeblikket - og det skulle ikke undre mig, at nogle af de damer som er trofaste strikkere hele ugen, også i fremtiden vil have et halstørklædestrikketøj i gang hjemme.

    Pia tager på ferie straks efter festugen er slut, så i løbet af uge 30 bliver det nok, laver hun en "officiel" overlevering af alle halstørklæderne til os. Og så har hun allerede planlagt at gentage initiativet i uge 28 næste år, med det formål at slå rekorden fra i år

    Mon ikke der er andre byer der også har noget der ligner Vordingborg Festuge?? For så er det da bare at een der bor i byen, der gider være "tovholder" for ideen, tager kontakt til en garnbiks og spørger om ikke det var noget. Det giver jo også lidt omtale for butikken, og jeg kan da se de gangen jeg har været i Garnhuset og strikke, at folk bliver nysgerrige og også kigger indenfor i butikken, og det giver jo også lidt mersalg.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jaaa, jeg måtte jo lige ind forbi Garnhuset igen

    Og i dag kunne der mønstres en mandlig skabsvarmestuestrikker

    Vi har lidt mistet overblikket over hvor mange halstørklæder der er færdige på nuværende tidspunkt, men vist en 26-27 stykker. Og så er der vist en 7-8 stykker der også når at blive færdige. Og når de alle er færdige, er der een der har påtaget sig at hæfte ender.

    I morgen når jeg desværre ikke derud, der kommer børnebørn på besøg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Jeg er stadig imponeret over det gode initiativ og hvor er der blevet strikket en masse

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Jeg forstår det ikke....jeg drønede til Vordingborg idag, tog min stakkels gamle mor med på slæb, og vi travede hele gågaden igennem...men men men, jeg fandt aldrig garnbutikken - hvad har jeg gjort forkert??? (der var iøvrigt rigtigt hyggeligt gennem hele gågaden, med en masse små boder, klovneoptræden osv)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er oppe ved indgangen til gågaden at Garn forretningen ligger, men de har jo nok været indedørs idag i det møg vejr.

    Hvor er det altså flot alt det der er lavet bare på 1 uge..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jeg forstår det ikke....jeg drønede til Vordingborg idag, tog min stakkels gamle mor med på slæb, og vi travede hele gågaden igennem...men men men, jeg fandt aldrig garnbutikken - hvad har jeg gjort forkert??? (der var iøvrigt rigtigt hyggeligt gennem hele gågaden, med en masse små boder, klovneoptræden osv)
    trist du ikke fandt butiken som ofte har leveret ekstra garn i min sommerferie i mange årja vordingborg gågade er super hyggelig savner helt at komme derned

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nej Bubbihund, hvor var det ærgerligt ! - men som Hundeuld skriver, den ligger i den ene ende af Algade, og faktisk den ende, hvor der ikke sker så meget med underholdning m.v., altså modtaget Slotstorvet hvor Gåsetårnet er. Og jo, vi sad indendørs, der var lidt fodkold udenfor

    Og i får ved 16.30-tiden tror jeg det var, kom der pludselig, to store politimotorcykler med blink, uden lyd, kørende gennem GÅgaden, efterfulgt af en masse cykelryttere, det var Team Rynkeby, dem der kører til Paris for en god sag. De skulle overnatte på kasernen i byen.

    I dag skinner solen fra en skyfri himmel, så bare kom an dem der har lyst, er næsten sikker på, at det foregår udendørs idag. Ville ellers gerne derud igen, men vil også gerne passe børnebørn, og kan jo ikke være to steder på een gang.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Sidste melding fra Garnhuset, inden de gik på ferie her kl. 13.00: Med de halstørklæder der er i gang, når de at runde 40 stk., når de sidste er strikket færdigt

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •