Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 42

Emner: Vordingborg festuge i uge 28

  1. #11
    Thomas' mormor Gæst
    Sikke en dejlig garnbiks, der gad jeg da godt bruge lidt tid.

  2. #12
    lenemormeinild Gæst
    Hvor ser det bare hyggelig ud helt ærgeligt jeg først har ferie fra i næste uge, men godt at se den fine reklame for varmstuestrik

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så har jeg igen været et smut forbi Garnhuset. Vejret er desværre ikke så godt i dag, så der blev strikket indendørs, og på et tidspunkt var vi 9 der sad og knitrede med pindene.

    På nuværende tidspunkt er der 14 halstørklæder færdige, og der er 6-8 stykker igang. Der er en plan om i hvert fald at nå 20, meget gerne 25 stk.

    Jeg snupper en times tid igen i morgen.

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Så har jeg igen været et smut forbi Garnhuset. Vejret er desværre ikke så godt i dag, så der blev strikket indendørs, og på et tidspunkt var vi 9 der sad og knitrede med pindene.

    På nuværende tidspunkt er der 14 halstørklæder færdige, og der er 6-8 stykker igang. Der er en plan om i hvert fald at nå 20, meget gerne 25 stk.

    Jeg snupper en times tid igen i morgen.
    Det er dælmer et godt initiativ med de mange halstørklæder sender mange strikketanker til alle strikkerne i vordingborg og må vejeret ende med solskin:-)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Flot, så var butikken godt fyldt op, du hilser alle dernede igen i morgen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    hvor ser det bare hyggeligt ud ..når detsværre ikke til Vordingborg ..

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så har jeg lige endnu engang været en tur i Garnhuset - hold op hvor er det altså hyggeligt, det som Pia har stablet på benene. Igen i dag var det møgvejr, men hvor der er hjerterum, er der husrum, så vi sad og hyggede os i den hyggelige butik.

    Der er nu 19 halstørklæder færdige, og en masse på vej. Dem er der begyndt på når hun lukker lørdag, er der een der har lovet at strikke færdige

    Jeg snupper en times tid mere i morgen, lørdag kan jeg desværre ikke.

    Og så fik jeg iøvrigt 2 kasser med hjemmestrik med retur. Der var kommet en dame og spurgt om vi måske kunne bruge det - se det i kassen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    Hovedstaden
    Indlæg
    182
    Hvor ser det altså hyggeligt ud :0)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op hvor er der turbo på pindene, jeg kan se Lene er igang med at gøre det halstørklæde jeg strikkede på dernede færdigt..

    Gud ske lov for at i kan være inde i det her vejr
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    lenemormeinild Gæst
    skønne billeder af dejlige varme halstørklæder, sikke en smadde god ide og skønt du strikker med missemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •