Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 42

Emner: Vordingborg festuge i uge 28

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Vordingborg festuge i uge 28

    Under Vordingborg festuge i uge 28
    altså fra den 11 til 16 juli



    Der har strikke forretningen

    Sat et par border udenfor butikken med varmestue strikketøj, som man så kan sætte sig ned og strikke på.
    Der vil være folder ved bordet. Har du lyst til at være med så sæt dig endelig ved et af borderne i de dage.

    Garnhuset har igennem år indsamlet og doneret rigtig meget garn til varmestuestrikkerne.

    Garn huset har sat meget garn til før pris 50.- ned til 20.- så der er også et godt kup ved garn indkøb.

    Garnhuset har også den service at man kan retuner det garn der ikke blev brugt, de lægger også gerne garn til side 1 måned - rigtig flot service

    Så kom og strik en pind ved Garnhuset i den uge til en god sags tjeneste
    Sidst redigeret af Thomas' mormor : 23-06-2011 kl. 15:46 Årsag: måneden rettet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har godt nok ikke ferie den uge, men jeg skal nok få strikket et par pinde eller 10 en eftermiddag eller to, tre stykker

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så har jeg været en tur hos Pia i Garnhuset i Vordingborg med nogle flere foldere, og så måtte hun lige vise mig, hvad hun havde gjort klar til festugen. Nu havde jeg desværre ikke mit kamera med, men hun havde lavet 10 kurve med garn i hver sin farve/nuance, og startet halstørklæder op i dem alle. Det er garn der er kommet fra den dame jeg før har hentet rigtigt meget fra, samt noget af hendes eget. Så kommer alle kurvene til at stå på et bord uden for forretningen, og så kan de der har lyst sætte sig og strikke lidt. "Tilfældigvis" kommer bordet til at FLYDE med foldere om varmestuestrik.

    Hun håber der kommer rigtig mange og strikker, og hun har selv sørget for der kommer et par friske piger/damer og sidder og strikker der hele ugen. Hvis det bliver til rigtig mange halstørklæder, kunne hun tænke sig at slynge dem om f.eks. en gine, hænge dem op på en snor eller sådan noget.

    Forhåbentlig får hun en aftale i stand med en journalist på vores lokale ugeavis, så både hun og vi får lidt omtale på den måde.

    Dejligt at hun gør så meget for varmestuestrik, det er jo alletiders måde at få bredt budskabet på.

    Så jeg vil da gerne opfordre Jer alle til at besøge Vordingborg Festuge, og Garnhuset, der er gratis adgang hele ugen, også til alt den underholdning der er, både om dagen og om aftenen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hun har da godt nok tænkt varmestuestrik.. må se om vi kan nå der nede og bakke hende op.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Vi skal da lige have hivet denne frem i lyset igen - Husk alle rokkere i området at kigge ind til festugen i næste uge - og hilse på dem nu har lyst til at sidde og strikke lidt. I må meget gerne også lige tage et par pinde på strikketøjet som er gjort klar


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ihhh altså hvor gad jeg godt have ferie i næste uge, og så bare sidde og strikke hele dagen, men desværre er der kollegaer der har ferie i den uge, så jeg får æren af oven i købet at være længere på arbejde end normalt, men håber jeg når en ½ times tid om eftermiddagen.
    Lene, der har doneret ca. 40 kg. garn til varmestuestrik, sidder der hele ugen

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har jeg fået melding dernede fra ... Der sidder 6 udenfor forretningen

    Vi kommer derned i morgen ved ca middags tid...........
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så har jeg været forbi festugen og siddet og strikket sammen med andre friske strikkere, men kors hvor det blæste, så vi måtte pakke den lille pavillion sammen. Det er da godt vi ikke bruger paryk, for så var den da fløjet et vist sted hen. Men dejligt solskin, og der var mange friske kommentarer.

    Havde glemt kameraet i dag, men mon ikke Bente og Jens får taget nogen i morgen?? Jeg skal i hvert fald nok huske kameraet de andre dage jeg skal derud.

  9. #9
    marion Gæst
    æv skal køre det meste af dagen i næstved imorgen ellers havde jeg da kigget forbi :-)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for en dejlig dag i Vordingborg det var super og Pia fra Garnhuset har virkelig gjort noget ud af det som i kan se på billederne. TAK Pia
    5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg

    Tak til alle vi fik hilst på både rokker og alle i andre.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •