Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: materialeide til fletter og folder

  1. #1
    Jeanne Thøgersen Gæst

    materialeide til fletter og folder

    Har lige talt med en dame som havde en virkelig elegant taske - ja jeg talte vist mest med den - den var flettet i gavebånd i 4 forskellige farver og 2 forskellige bredder. Hun var fra Tyskland og fortalte at hun ofte købte gavebåndet på tilbud. Vupti tænkte jeg - god ide til alle folderne og fletterne hjemme i Dk, Især da jeg ved at man kan købe de der ruller i baghandlerne for en flad 10,- for en hel rulle. Køber dem selv på tilbud til andre ting :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    hej

    Hej
    Har bare rigtigt længe kikket efter bredt gave bånd. Men her hvor jeg bor kan jeg ikke finde noget. Og hvis jeg endelig finder noget er det meget dyrt og så er der kun 5 meter og det er ikke nok til det jeg laver. Så æv, æv og 3 gange æv.
    Hilsen koldste50

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Koldste50 Se meddelelser
    Hej
    Har bare rigtigt længe kikket efter bredt gave bånd. Men her hvor jeg bor kan jeg ikke finde noget. Og hvis jeg endelig finder noget er det meget dyrt og så er der kun 5 meter og det er ikke nok til det jeg laver. Så æv, æv og 3 gange æv.
    Hilsen koldste50
    Hvor bredt skal gavebåndet være og hvilke farver??? spøger mest fordi jeg nogle er heldig at få en masse ting men jeg har mere end rigeligt gavebånd selv(jeg bruger dem til at flette julestjerner med)
    men også hvis jeg ser det billigt i diverse butikker her omkring

  4. #4
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg plejer at købe hele udgåede ruller i Boghandlen for 10,- rullen. Jeg bruger dem til at lave kræmmerhuse og kurve af. Og de har en bredde helt op til 5 cm.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 Jul 2010
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    70

    hej

    Hej
    farven er næsten lige meget men ca 5 cm bred. så du siger bare til hvis du har noget du gerne vil sælge billigt. Men ved ikke om der går 10 - 20 m til. De har det overhovedet ikke i den boghandle der er i nærheden af der hvor jeg bor og heller ikke i det stor center jeg engang i mellem kommer i nærheden af.
    hilsen koldste50

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    koldste, jeg spørger lige når jeg er i byen idag, skal forbi en boghandel....men hvad gør du, taper du båndet på papirlapper så, og fletter derefter...?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Har lige talt med en dame som havde en virkelig elegant taske - ja jeg talte vist mest med den - den var flettet i gavebånd i 4 forskellige farver og 2 forskellige bredder. Hun var fra Tyskland og fortalte at hun ofte købte gavebåndet på tilbud. Vupti tænkte jeg - god ide til alle folderne og fletterne hjemme i Dk, Især da jeg ved at man kan købe de der ruller i baghandlerne for en flad 10,- for en hel rulle. Køber dem selv på tilbud til andre ting :-)
    Og Jeanne, jeg taler tit til trøjer, når jeg er i byen, ----og det menneske, der tilfældigvis er indeni!!!!

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Koldste50 Se meddelelser
    Hej
    farven er næsten lige meget men ca 5 cm bred. så du siger bare til hvis du har noget du gerne vil sælge billigt. Men ved ikke om der går 10 - 20 m til. De har det overhovedet ikke i den boghandle der er i nærheden af der hvor jeg bor og heller ikke i det stor center jeg engang i mellem kommer i nærheden af.
    hilsen koldste50
    Jeg har ikke noget liggende der er så bredt men jeg kigger gerne efter når jeg er i byen og handle om der skulle være noget et sted:-)

  9. #9
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af 2ve2ve Se meddelelser
    Og Jeanne, jeg taler tit til trøjer, når jeg er i byen, ----og det menneske, der tilfældigvis er indeni!!!!

    2ve2ve - hold da op hvor er du dannet - jeg bliver så begejstret når jeg ser noget kreativt så hvis folk bagefter siger hvordan så damen ud kan jeg svare "Damen - hvilken dame". Jeg begejstres og fyldes simpelthen bare helt op af det kreative også selv om det er noget jeg ikke selv laver sådan normalt men jeg ved jo hvor meget arbejde der lægges i det. Og min erfaring har lært mig at især i kriser så når man langt med et menneske hvis man starter med noget de brænder for eller holder af.

  10. #10
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Koldste50 Se meddelelser
    Hej
    farven er næsten lige meget men ca 5 cm bred. så du siger bare til hvis du har noget du gerne vil sælge billigt. Men ved ikke om der går 10 - 20 m til. De har det overhovedet ikke i den boghandle der er i nærheden af der hvor jeg bor og heller ikke i det stor center jeg engang i mellem kommer i nærheden af.
    hilsen koldste50
    Jeg kigger efter når vi lander i Danmark og har fået sovet - nu har I jo blæst hjemme så vi kommer tidligst af sted herfra imorgen siger de :-(

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •