Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: sommerskole

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    sommerskole

    Så er Maja og Charlotte meldt på sommerskolen i Thy-Mors husflid i uge 26. Der skal klippes får - ulden skal bruges. Der skal arbejdes med ben - flettes pil og laves andre udendørs ting. HÅber de får godt vejr ellers må de bare have regntøj på

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor dejligt, det bliver sjovt for dem, håber der bliver taget nogle billeder og fortalt derfra..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det lyder spændende. Hvad hedder den? Det er ikke den i Skyum, vel?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Så krydser jeg finger for tørvejr så de rigtig kan hygge sig med uld osv (sidder og bare bliver helt misundelig på sådan en barndoms ferie )

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er på Mors. De skal være oppe på nordmors ved noget der hedder Fjordkjær... Vender sikkert næsen mod Skyum tror jeg ;-).

    De to piger lærte hinanden at kende da de var 5 år gamle. Kom på ridehold samme - sammen med deres noget ældre handicappede søskende. De små kunne så have hinanden. De sidste 3 år har de været samme i uge 26, mest her fordi jeg har vværet deltids sygemeldt og har kunnet køre med dem og Charlottes mor har arbejdet. 2 gange har de været på sportsskole, sidste år var de bare hjemme og hygge men lidt læring og aktivitet er ikke at kimse af og 350 kr for 5 dage med "underholdning" fra 9.00 til 14.30 er da billigt syntes jeg.
    Charlotte flytter så ind her for Jørgen er hjemme fra platformen og kan køre med dem...
    Jeg tænker Maja skal tage billeder med sin tlf så der bliver sikkert noget at kigge på bagefter ;-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ååååårh...det lyder da helt vildt sjovt - får helt lyst til at snige mig med

    Ønsk dem rigtig god fornøjelse.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •