Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Kaffe Fassett på Sophienholm

  1. #11
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Lis ai: Ja, man kan jo ikke se alt

    Lenemormeinild: GLÆD DIG!! Det er vildt svært at beherske sig selv. Jeg havde SÅ meget lyst til at gramse som en gal. - Rigtig god tur
    Takker vi har også afsat hele dagen for vi ved jo at vi ikke kan få tid nok og ja det må være svært ikke at skulle gremse men ideer skal vi nok få og masser af energi og lyst til en masse nyt

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Jeg har lige set en udsendelse i aften på dk4. Flot, flot strik. Men godt jeg ikke skal hæfte alle de ender
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det var netop den samme udstilling, jeg var til i Silkeborg i begyndelsen af januar sammen med nogle af mine vævevenner og vores lærer. Men jeg havde ikke noget kamera med. En af mine vævevenner fotograferede hele udstillingen. Den var rigtig flot.

    Læg mærke til den store strikkede sweater med alle kanderne og krukkerne. Den var også spændende.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tut Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jettefb. Se meddelelser
    Jeg har lige set en udsendelse i aften på dk4. Flot, flot strik. Men godt jeg ikke skal hæfte alle de ender
    Den udsendelse så jeg også. Det var rigtig interessant.

    fra Tut

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Jeg var på udstillingen i tirsdags,og det var bare så flot alt sammen.MEN jeg forstår ikke at der bliver fotograferet på trods af forbud,gælder regler ikke for alle??? Det stod jo tydeligt ved indgangen.

    Jeg har en bog fra 2000,og der er alle de udstillede arbejder i,med tydelige anvisninger til at sy dem selv.

    Jeg er beundrer mest hans strikketøj,sikke mønstre og farver.
    Merete

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af merete ejlerskov Se meddelelser
    Jeg var på udstillingen i tirsdags,og det var bare så flot alt sammen.MEN jeg forstår ikke at der bliver fotograferet på trods af forbud,gælder regler ikke for alle??? Det stod jo tydeligt ved indgangen.

    Jeg har en bog fra 2000,og der er alle de udstillede arbejder i,med tydelige anvisninger til at sy dem selv.

    Jeg er beundrer mest hans strikketøj,sikke mønstre og farver.
    Merete
    Skiltene med fograferinen forbudt er skilte der gælder generalt men det var ok for der var ikke noget på udstillingen som ikke er i han bøger var der en der fortalte som havde set udstillingen flere gange:-)


    Jeg selv nød den fuldt ud sammen med Elise og jeg kan kun sige hvor er det bare smukt og farverigt det han laver og ideer kan man let få så det gælder om at kunne trylle mere tid nogle af bluserne var måske i lige store størrelser nok men det er nok nødvendigt når der skal så mmange ting der skal strikkes ind

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af merete ejlerskov Se meddelelser
    MEN jeg forstår ikke at der bliver fotograferet på trods af forbud,gælder regler ikke for alle??? Det stod jo tydeligt ved indgangen.
    Selvfølgelig gælder reglerne for alle, men det kræver, at man ved det. Og jeg så INTET skilt, for det stod i butikken, hvor der var propfyldt da vi ankom, så det var faktisk et rent tilfælde, at jeg så det da vi gik.

    Jeg gik bare ud fra, at man ikke måtte fotografere med blitz. Og da en mand på udstilligen gik og tog billeder helt åbenlyst, og folk ovenikøbet flyttede sig, så han kunne tage fotos, så gik jeg ud fra, at det var helt iorden.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Fasset er bare multikunstner - superdygtig overfantastisk både med stoffer og garn.

    Bubbi bare fortsæt med at overse skilteskoven - man kan jo ikke se skoven for bar træer

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •