Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: En fotohistorie...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285

    Smiler En fotohistorie...

    Familien Hansen var ude af stand til at få børn, og besluttede sig til at bruge en donorfar til at starte deres familie. Den dag donor far skulle komme, kyssede hr. Hansen sin kone farvel og sagde: "Nå, jeg tager af sted nu, donoren må være her snart."
    En halv time senere, ved et tilfælde, kom en dør-til-dør baby fotograf forbi, i håb om at gøre et salg. "Godmorgen, Frue", sagde han, "jeg er kommet for at tilbyde.."
    "Ah, ingen grund til at forklare," Afbrød fru Hansen forlegen: "Jeg har ventet Dem."
    "Har du virkelig?" sagde fotografen. "Ja, det var da godt. Vidste du at babyer er min specialitet?"
    "Ja det er hvad min mand og jeg havde håbet. Kom ind og få en plads".
    Efter et øjeblik spurgte hun, rødmende, "Nå, hvordan skal vi starte?"
    "Overlad det trygt til mig. Jeg plejer at prøve to i badekarret, den ene på sofaen, og måske et par på sengen. Og sommetider er stuegulvet sjovt, der kan du virkelig sprede alting ud."
    "Badekar, stuegulvet? ikke mærkeligt at det ikke har fungeret for Harry og mig!"
    "Ja Frue, jeg kan jo ikke stille nogen garanti. Men hvis vi prøver flere forskellige positioner, og jeg skyder fra seks eller syv vinkler, så er jeg sikker på at du vil være tilfreds med resultaterne."
    "Puha!, det er meget!", Gispede fru Hansen.
    "Frue, i mit fag skal en mand tage sin tid. Jeg ville elske at være ind og ud på fem minutter, men jeg er sikker på du ville være skuffet over det."
    "Det kender jeg alt til" sagde fru Hansen roligt.
    Fotografen åbnede sin mappe og tog en portefølje af hans baby billeder. "Det der skete på toppen af en bus," sagde han.
    "Åh, Hold da op!" udbrød fru Hansen.
    "Og disse tvillinger blev usædvanligt vellykkede - når man tænker på at deres mor var så vanskeligt at arbejde med."
    "Hun var svær?" spurgte fru Hansen.
    "Ja det må jeg sige. Jeg måtte til sidst tage hende med i parken for at få arbejdet gjort rigtigt. Folk stod i en ring omkring os, fire og fem dybe for at få et godt kig"
    "Fire og fem dybe?" sagde fru Hansen, hendes øjne store med forundring.
    "Ja", svarede fotografen "Og i mere end tre timer også. Moderen var konstant skrigende og hylende - jeg kunne næsten ikke koncentrere mig, og da mørket nærmede sig var jeg nødt til at haste mit skud, og da egern begyndte at gnave på mit udstyr, ja så var jeg nødt til at pakke det hele sammen."
    Fru Hansen lænede sig frem. "Mener du de faktisk tyggede på dit, øh ... udstyr?"
    "Det er sandt, frue... Nå, hvis du er klar, så vil jeg sætte mit stativ op og så kan vi komme til at arbejde med det samme."
    "Stativ???"
    "Åh ja, Frue. Jeg skal bruge et stativ til at hvile mit Canon på. Den er alt for stor til at blive holdt i hånden længe af gangen."
    Så var det at fru Hansen besvimede.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #2
    lis ai Gæst
    Super Morgen fnis

  3. #3
    Nora Gæst
    Er straks sendt videre til min mand som er hobby fotograf.
    Nora

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så var der lige en griner fra mogenstunden det kan vi godt bruge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Rysse Gæst
    Den var god. Super med et grin så tidligt på dagen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Helt enig, den var sjov.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    tilder af grin tak for den - sender den fluks til alle der gider have den og dem der ikke gider må nøjes med at ryste på hovedet og have et sørgelig trist liv :-))))

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    det var en af de bedre

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    187
    Ha ha den må kunne sendes videre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg fik den pr. mail i morges, og synes også, den var værd at dele med andre
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •