Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 60

Emner: Opgave burer bolde *TAK til alle*

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Gode ideer alle sammen lisasmom glæder mig til at hører nærmere.

    Inge K ideen er go, men det skal jo være en bold ingen gider pille fra hinanden, kan stoffes syes på bolden eller hvad.

    bubbihund Godt du har bedre øjne end jeg Tak
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Kan man ikke lime stoffet på bolden?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ups, det var bare et forsøg. Det med tennisbolden indeni var en hurtig løsning for at se om velcroen og stoffet kunne bære lidt vægt. Boldene er sikkert ikke så tunge som tennisbolden, så det burde være muligt.
    Jeg forestiller mig at boldene skal sys af stoffet og fyldes med et eller andet. På denne måde er det ikke nødvendigt at sy velcrobånd på.

    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Gode ideer alle sammen lisasmom glæder mig til at hører nærmere.

    Inge K ideen er go, men det skal jo være en bold ingen gider pille fra hinanden, kan stoffes syes på bolden eller hvad.

    bubbihund Godt du har bedre øjne end jeg Tak

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du kan vel ikke sy noget rundt af det stof Inge , min symaskine er gået til de evige hvilemarker = containerpladsen og lad et stykke være åben, og så sende det over til mig, så vil jeg prøve forskelligt fyld vi har på depotet og afprøve det med læren. Hvad siger du til den ide.Vi kan jo altid få lavet den i noget bold noget, men lad os se om de køber iden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det kan jeg sagtens - skal lige have pinsens fridage inden for rækkevidde før det kan blive. Ikke fordi det tager lang tid, men jeg er ikke meget hjemme for tiden
    Jeg tænkte på om ikke en bomuldssok ville være god som fyld.....

    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Du kan vel ikke sy noget rundt af det stof Inge , min symaskine er gået til de evige hvilemarker = containerpladsen og lad et stykke være åben, og så sende det over til mig, så vil jeg prøve forskelligt fyld vi har på depotet og afprøve det med læren. Hvad siger du til den ide.Vi kan jo altid få lavet den i noget bold noget, men lad os se om de køber iden.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    boldene behøver sikkert hverken at være helt faste eller runde - man skal jo bare kunne ramme hinanden

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Stoffet er vævet, ikke elastisk, men da det ikke er så tætvævet har jeg tænkt mig at stryge noget bagpå for at det ikke skal skride i sømmene, når det bliver udsat for ublid behandling.
    En kollega fortalte at boldene ikke er som tennisbolde, men mere i retning af risposer uden at være tunge. Så jeg tænker at de er fyldt med en blanding af skumfyld og plastikkugler af en art. De skal veje nok til at flyve præcist gennem luften men ikke så meget at det gør ondt at blive ramt.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    18 Mar 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    98
    Jeg har prøvet at forklare lidt bedre.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lisasmom Se meddelelser
    Hvis jeg forstår det ret, så skal der fremstille nogle bolde, som har modsat velcro end vesten.

    Hvis velcroen ikke behøver at være overalt, så kan man tage en lang strimmel stof og sy velcrobånd på og derefter lave "appelsinbåde" og sy sammen til bolde. Det er måske ikke det helt rigtig udtryk, men jeg håber I forstår. Ellers må jeg prøve at tegne i morgen
    Jeg kan sagtens se det for mig...det var nemlig også min første tanke: en appelsinbåde-bold (godt udtryk)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Man kan jo købe noget plastgranulat i Stof og stil, der giver bamser o.lign. noget tyngde...det må da kunne puttes i boldene.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •