Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456
Viser resultater 51 til 60 af 60

Emner: Opgave burer bolde *TAK til alle*

  1. #51
    mosehuset Gæst

    Nemme bolde

    Jeg så lige tråden, jeg har lavet nogle små bolde af alle de ender, der bliver klippet af når man hæfter ender ( det skal være ren uld ) så former jeg dem til bolde, der bliver bundet en hel tråd om for at holde sammen på det hele og vupti, en tur i vaskemaskinen på en 40`vask og så er de færdige.
    De vejer godt nok kun ca. 10 gr. men de har heller ikke målene, men det kan man jo lave dem efter og så måske med en lille dims indeni, så de får vægten, de hænger i hvert fald fast på den grove side af velcrobåndet i min jakke. Måske kan det bruges
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er da en super ide , vi kan også bruge dem til krisecenter mm
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #53
    mosehuset Gæst

    Bolde

    Det var sådan set også det jeg havde tænkt mig med dem. Jeg har også lavet en som kan åbnes, og så kan der ligge en ring eller andet smykke i den. Jeg tog det tomme hus fra en afdød vinbjergsnegl og viklede ulden omkring, efter vask skar jeg den halvt igennem og tog huset ud, der skal nok lige en eller anden lukkemekanisme på, men det er da til at finde ud af.
    God søndag

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Første møde dag efter juleferien, fik de sidste bold + lidt ekstra sit fyld i, så idag gik jeg med en regning for de 100 bolde op på kontoret på skolen for at slå en handel af...

    OG DET LYKKES

    Jeg har byttet de 100 bolde med eletrikker arbejde + kontakter, så vi nu bliver koblet på skolen el system, Viiiiiiiii kan støvsuge nu uden at få dårlige nerver over at sikringerne springer EN KÆMPE STEN ER TAGET FRA MORSTRIK OG MINE SKULDER

    Tak til jer alle der har været med i dette pjocekt, vi er meget taknemlig for det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #55
    lenemormeinild Gæst
    Velbekommen det har været super hyggeligt at lave sammen.
    Ja arbejde og hygge har bestemt været en fælles nevner i pojektet og sikken en super betaling skønt jeres skuldre nu er blevet letter

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er da en god handel.
    Så meget som I opholder jer på depotet, skal de dér nødvendige ting helst fungere upåklageligt, så der ikke skal bruges en masse unødig tid på det.

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nemlig Inge og nu kan vi lave en kop kaffe også
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #58
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Nemlig Inge og nu kan vi lave en kop kaffe også
    En go kop kaffe kan også være nødvendig men man hygger og arbejder på depotet

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej hvor dejligt. Det var da en god handel.
    Knus Rita

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kan i huske da vi lavede bolde sammen :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •