Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 64

Emner: Neverkont, Morning, noon & night blusen, billeder i besked 33.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jo, Nette! Det er rigtig sjovt. Jeg mangeler lige 2 firkanter mere på første række. Og jeg strikker dem en ad gangen, frem og tilbage. Anden række skal jo gå den modsatte vej. 2 af 2. rækkes firkanter skal erstattes af 2 trekanter. Det er området omkring halshul, skuldrene og det øverste af ryggen, jeg skal lave først. Og så kommer ærmerne på og til sidst skal jeg strikke nedad. Og lave kanter på tilsidst.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja, øv! Jeg havde taget et foto af det. Men det var for mørkt, så man ikke kunne se, hvad det var. Så jeg slettede det igen.

    Den bliver helt sikkert sjov, fordi det ikke er mig, der bestemmer hvilke farver firkanterne skal have. Det gør garnet.
    Jeg har heldigvis ikke slettet det fra mit kamera. Og nu har jeg taget det over i computeren via den grå ledning, jeg har (istedet for den dumme kortlæser, som vist ikke virker helt som den skal). Så nu kan I se de første 3 firkanter.

    Den første firkant er den lyseblå/mellemblå og mørkeblå (firkant længst til højre på billedet). Nr. 2 firkant er mørkeblå/sort. 3. firkant er sort/lilla.

    Jeg er lige begyndt på den 4., som forløbig er lilla.

    Det rødbrune garn forneden er hjælpegarnet, som bare skal pilles væk senere. Jeg skal jo bruge maskerne, når jeg skal til at strikke nedad senere.

    neverkont2 003.jpg
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Det ser godt ud Lene :-)

    Jeg hepper i baggrunden

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tak Jeanne!
    Ja, det bliver sjovt, når jeg skal til at samle op til vrang "baglæns).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Nr. 4 blev lilla og sort. Og nr. 5 bliver mørkeblå, sort og en anelse lilla.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Så er jeg ved første firkant i 2. række. Det med at samle op fra vrangen, det siger vist sig selv. Jeg er på vrangen og jeg kan kun samle op i den retning, jeg strikker. Nu bruger jeg garnet med de rødlige farver.

    De 10 masker er hurtigt strikket.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har nu strikket de 2 firkanter i modsatte retning og skal nu lave den første af de 2 trekanter som skal være halskanten foran. Jeg tror nok, at jeg har forstået, hvordan jeg skal gøre.

    Jeg skulle lige til at skælde mig selv ud. Troede lige, at jeg var kommet til at samle masker op et forkert sted. Men det er rigtig nok.

    Det går strygende! Inden jeg får set mig om, så har jeg også lavet række 2.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har nu strikket de 2 firkanter i modsatte retning og skal nu lave den første af de 2 trekanter som skal være halskanten foran. Jeg tror nok, at jeg har forstået, hvordan jeg skal gøre.

    Jeg skulle lige til at skælde mig selv ud. Troede lige, at jeg var kommet til at samle masker op et forkert sted. Men det er rigtig nok.

    Det går strygende! Inden jeg får set mig om, så har jeg også lavet række 2.
    Du må huske billeder så vi kan følge fremgangen

  9. #19
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har nu strikket de 2 firkanter i modsatte retning og skal nu lave den første af de 2 trekanter som skal være halskanten foran. Jeg tror nok, at jeg har forstået, hvordan jeg skal gøre.

    Jeg skulle lige til at skælde mig selv ud. Troede lige, at jeg var kommet til at samle masker op et forkert sted. Men det er rigtig nok.

    Det går strygende! Inden jeg får set mig om, så har jeg også lavet række 2.

    Så kører det og inden du er får set dig om er du da bare færdig og parat til at gå i krig med noget nyt

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tag det roligt! I skal nok få nogle billeder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •