Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 98

Emner: Livets gang på depotet sæson 2011 til 12

  1. #41
    cubik Gæst
    tak for en dejlig dag...min lille Toyota var på opsamlingheat og pakket efter alle kunstens regler med donationer af garn. m.m.

    Næste gang kommer jeg naturligvis også, om ikke andet så for hyggens skyld...og skulle min lille bil igen få ekstra pasagere med, er det bare skønt....ses igen til hakkedagen

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Tak for en hyggelig dag på depotet. Dejligt at se det og hilse på rokkere, som jeg ikke før har set "live".

    Mosehuset - jeg har garn med fra hoveddepotet. Af personlige årsager får jeg dig ikke kontaktet lige nu. Håber du ser dette eller at Bente fortæller dig det.
    Knus Rita

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Det var min første gang på depotet.. men bestemt ikke min sidste..
    Tak for en hyggelig dag...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Alle er velkommen

    Så har der været gang i den igen, der blev pakket ansøgninger i søndags af morstrik og undertegnet og de er allerede på vej til brugerne TAK til alle der giver en hånd med det.

    Idag var der så ryk ind igen på depotet af Lenemormenield - Cubik og Kirsten, de kom for at give en hånd med alle boldene . se nu her
    Image011.jpg Image036.jpg Image037.jpg Image064.jpg Image065.jpg Image066.jpg Image069.jpg

    80 bolde fik vi lavet for pokker hvor er det hårdt for fingerne, vil i ikke give mig ret i andre 3.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Hatten af for jer tøzer , det er ganske hårdt for hænderne , men resultatet er godt .
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  6. #46
    lenemormeinild Gæst
    Tusind Tak for en super hyggelig og arbejdssom dag piger og Jens, jo det var bare hårdt for fingerne så de trænger til en lille pause i aften (mon jeg kan holde pause)men det er ok når vi nu har hjulpet hinanden med at tjene en masse penge til en masse strømpe garn til de hjemløse, så jeg overlader gerne strikningen til andre gæve strømpestrikker som også gør en god indsats, vi har vel tjent til 300 sokker idag det er skismer da noget af et arbejde 4 kvinder på 4½ time med en kort frokostpause
    Jeg laver gerne sådan et stykke arbejde en anden gang

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Ja og jeg deltager gerne , det er bare at give besked
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  8. #48
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Ja og jeg deltager gerne , det er bare at give besked
    Jeg skal gerne være bedre til at huske dig søde når vi aligevel fylder bilen herfra

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    hatten af for det store arbejde 80 bolde er da også rigtigt flot.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så kom fru Staal lige forbi med et læs luffer da hun så vores bil kørte ind på skolen og se lige her hvad hun har lavet til hoved depotetstall 11.jpg hjerter på skrå er det ikke flot1234.jpg , det blev hængt op hurtigt.

    Vi var lige forbi genbrugs forretning i Holbæk faldt over denne garnvindengarnvinder.jpg god solid kram, den måtte med hjem til hoved depotet fra haven og mig.. så nu står den der.
    Sidst redigeret af hundeuld : 27-09-2011 kl. 18:05
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •