Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 98

Emner: Livets gang på depotet sæson 2011 til 12

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Arh, jeg kan da se, at der er lidt plads foroven inde i bilen - hæ hæ hæ, bare pjat. Men hvor ser der dog godt ud...det er da lige før I må investere i en stationcar
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ja det gav lidt mere plads i min stue

    Men du fik da vist også fyldt på inde i Vordingborg, kunne jeg forstå på Lene, spændende hvad det er for noget.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik vi besøg fra hovedland vtj og Ivan kom forbi Image001.jpgfor at hente 4 sække blandet garn , skulle de jo så lige have en rundvisning.. De havde også færdig strik med fra Tut i Maribo som de også have besøgt + penge fra salget at almanakker og og andet Tut havde solgt for varmestuestrikkerne
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så skal der knokles igennem på depotet idag, morstrik og jeg skal have soteret alle vores strike/hækle/strømpe pind
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Som Hundeuld skrev arbejde vi igår på depotet med at sortere strikkepinde sådan kom det til at se uddiverse 026.jpg

    Så skal I også lige se en gave vi har fået 2 dåser chokolade diverse 012.jpg samt en flaske wisky diverse 013.jpg at skylde det ned med - nå I må hellere også se hvad de indholdte diverse 011.jpg 6 kg dåseclips - TAK til RYSSE.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Hvade nær glemt at vise jer en lille trappe-sækkevogn som Thomas's mormor har fundet på en genbrugsplads diverse 014.jpg den skal bruge når vi skal have noget op af trapperne og vi ikke lige selv kan klare at bærer det.


  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for en dejlig dag derover morstrik .. vi fik også lige besøg af fru Staal der kom med et ordentlig læs vanter, herligt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så bliver jeg smidt af i svinget sammen med alt det vi samlede sammen på turen nedover ved hoved depotet, godt at morstrik står der og afbøder faldet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi fik soteret meget garn + lagt en del på plads i lørdags.
    Så har vi lavet et system i garnet så man kan se hvis man vil strikke en trøje, så er det den kasse man skal ned i for at finde garn så der er nok til en trøje/vest kasser1.jpg

    Så er nogen af alle de clips vi fik af rysse vasket og nu skal de soteres clips.jpg i er velkommen til at give en hånd med på depots dage
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så havde morstrik talt alle de clips op da vi kom næste gang på depotet

    I lørdags havde vi arbejds lørdag igen det er lige før det er hver lørdag vi er derover og den her lørdag kom Jannie og gav et nap med TAK
    Vi har købt en ny støvsuger til hoved depotet, vi er nød til at have en for det at feje er så støv fyldt og den blev afprøvet lige før vi lukkede ned i tilfælde den fik sikringerne til at springe, men de holdte.. Støvsugeren er IKKE betalt af varmestuepengene.

    Så fik vi en opringning fra Ikast fra Cowspot og hendes mor, de ville meget gerne have tømt 1 stk bil Image010.jpg Image011.jpg Image012.jpgdet var der vist godt de fik det.. Image013.jpg Image015.jpg Image016.jpgnu er der lynlåde og stof med mere på hoved depotet, så kom endelig og kig på lørdag.

    Vi siger allesammen rigtig mange TAK til cowspot og hendes mor for hjælpen med at få det herover og ikke mindst TAK til Inge K for at have pakket det hele til os. Vi har ikke fået pakket det hele ud endnu , så vil der komme flere billeder efterhånden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •