Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 678910
Viser resultater 91 til 98 af 98

Emner: Livets gang på depotet sæson 2011 til 12

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hver og en + der var kommet flere ind.. vi kunne godt have brugt 100 par mere til den sidste pakning.Men men vi skal være glade for vi har fået alt ud, for det skal jo være ved brugerne og ikk på depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Mine 2 par er afleveret til Inger1, så de kommer nok til nogen her i Jylland, som kan bruge dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så stod den på hoved depotet idag, der manglede 140 julegave sæt til mændeneshjem i KBH - Vanløse siloen have 60 sæt og vi fru Staal - haven og undertegnet fandt sørma 140 sæt huer/halstørklæder , så nu er der 200 sæt som de ønskede.Der blev også pakket til Hegnslund krisecenter, så nu er det strikke tøj resten af dagen..
    Sidst redigeret af hundeuld : 30-11-2011 kl. 06:34
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor lyder det godt, der er nogen der bliver glade rundt i det danske land.
    for det store arbejde I gør.

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak til alle der var på hoved depotet idag for en god dag og hvor er det dejligt at se noget på hylderne igen selv om det kun er for et par dage, for så bliver det hele bragt ud igen, så der er nogen der ikke fryser.. Tak til Cubik for de du tog din tørn idag..vi fik pakket til 2 steder og lagt en masse på plads
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har morstrik og jeg været på hoved depotet i dag pyha der blev godt nok ryddet op og fotograferet hvad i kan se i kigkassen i de næste dage og så legede vi med dukker og bamservi blev enige om fingerne bliver stiver med alderen eller også er vi ikke i træning med at give dukke og bamse tøj på :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op hvilken dag på depotet idag, det er lige før bilen selv kender vejen
    Men først kom avj fra Kalundborg med sin søster og aflever en hel bilfuld som er blevet samlet op ned over Sjælland for nogen tid siden avj.jpg

    Et par timer senere havde cubik med hendes veninde været ned over Sjælland , først til missemor i Ørslev hvor Steffen fra Ore, havde samlet færdig strik samme i blandt sine gamle kollegaer og aflevet ved missemor. Kvikkevik fra Neder Vindinge havde også været og aflever garn og krammedyr til kigkasssen ved missemor og missemor havde været en tur på Lolland for at hente fiberfyld til depotet, alt det kom cubik som havde fået lov til at låne varevognen i det firma hun arbejde ved
    AKJ Consould Groupe ApS
    v/ Jan Møller Sørensen Bødkervej 9
    4300 Holbæk
    for at hente , da veninden og cubik havde tømt missemor kagebord med bolder osv. daffede de videre til Næstved for at hente garn - strik og en strikkemaskine ved MissScarlett, så gik det raskt mod Højby og depotet, hvor morstrik -haven og jeg stod parat til at hjælpe med at tømme bilen, og sådan ser man ud efter alt det arbejdecubik.jpg det var blevet mørkt udenfor så der blev ikke taget billeder af bilen.

    TAK til alle der har været med til at kunne få det hele på plads sammen kan vi alt ..
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-12-2011 kl. 21:41
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #98
    cubik Gæst
    Det var så lidt Bente. Min venninde og jeg havde en rigtig hyggelig dag sammen

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 678910

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •